Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rysunek osób niewidomych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka swojej pracy badawczej stawia czoło istotnym wyzwaniom, które mogą pomóc w rozwianiu wielu stereotypów spowodowanych brakiem usystematyzowanej wiedzy. Jej spojrzenie na rozwój twórczości rysunkowej osób niewidomych, a także badanie wzorców w ich kreacji oraz rozpoznawanie oznak rozwoju artystycznego u dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku, jest zarówno nowatorskie, jak i oryginalne.
Takie prace pojawiają się rzadko, a ich wartość wynika z rzetelności, złożoności i interdyscyplinarnego podejścia. Książka nie tylko wypełnia luki w dotychczasowych badaniach naukowych, lecz także znacząco wspiera ich praktyczne zastosowania. Szczególnie istotne w kontekście edukacyjnym są analizy interpretacyjne i opisowe dotyczące twórczości artystycznej osób uczestniczących w badaniu.
Recenzja wydawnicza autorstwa dr hab. Marty Uberman, prof. UR, podkreśla wyjątkowość i uniwersalność tego podejścia, które wzbogaca naukowy dyskurs poprzez wypełnienie istniejących w nim luk.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka swojej pracy badawczej stawia czoło istotnym wyzwaniom, które mogą pomóc w rozwianiu wielu stereotypów spowodowanych brakiem usystematyzowanej wiedzy. Jej spojrzenie na rozwój twórczości rysunkowej osób niewidomych, a także badanie wzorców w ich kreacji oraz rozpoznawanie oznak rozwoju artystycznego u dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością wzroku, jest zarówno nowatorskie, jak i oryginalne.
Takie prace pojawiają się rzadko, a ich wartość wynika z rzetelności, złożoności i interdyscyplinarnego podejścia. Książka nie tylko wypełnia luki w dotychczasowych badaniach naukowych, lecz także znacząco wspiera ich praktyczne zastosowania. Szczególnie istotne w kontekście edukacyjnym są analizy interpretacyjne i opisowe dotyczące twórczości artystycznej osób uczestniczących w badaniu.
Recenzja wydawnicza autorstwa dr hab. Marty Uberman, prof. UR, podkreśla wyjątkowość i uniwersalność tego podejścia, które wzbogaca naukowy dyskurs poprzez wypełnienie istniejących w nim luk.
