Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rynek, prywatyzacja, interes publiczny. Wyzwania urynkowienia usług publicznych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka analizuje nowoczesne podejścia do zarządzania publicznego, koncentrując się na metodach zapewnienia obywatelom kluczowych usług publicznych. Nowe zarządzanie publiczne popularyzuje przekonanie, że zarówno proste usługi komunalne, jak edukacja i ochrona zdrowia, mogą być efektywnie realizowane przez podmioty prywatne, takie jak firmy czy organizacje pozarządowe, które są wybierane przez administrację na drodze konkurencyjnych procesów. Według Tony'ego Judta, taka perspektywa uwolniła nas od przekonania, że to państwo jest jedynym gwarantem najlepszych rozwiązań dla wszelkich problemów.
Jednak z biegiem czasu zaczynamy coraz lepiej dostrzegać wady podejścia, które nadmiernie polega na rynku w kontekście zarządzania publicznego. Konieczne okazuje się pragmatyczne podejście, wspierane doświadczeniem, które pozwala lepiej ocenić, w jakim stopniu angażować państwo i rynek w świadczenie usług publicznych. Książka ta ma istotne znaczenie zarówno dla badaczy zajmujących się usługami publicznymi, jak i dla praktyków, którzy muszą podejmować decyzje o zakresie i formie ich dostarczania.
Dla badaczy stanowi ona cenne teoretyczne podejście do analizy tematu, a dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie tymi usługami – zestaw nieocenionych wskazówek. Jest to również lektura, z którą powinni się zapoznać studenci kierunków związanych z usługami publicznymi. Tego rodzaju wartościową ocenę zawarł w swojej recenzji dr hab. Stanisław Mazur, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka analizuje nowoczesne podejścia do zarządzania publicznego, koncentrując się na metodach zapewnienia obywatelom kluczowych usług publicznych. Nowe zarządzanie publiczne popularyzuje przekonanie, że zarówno proste usługi komunalne, jak edukacja i ochrona zdrowia, mogą być efektywnie realizowane przez podmioty prywatne, takie jak firmy czy organizacje pozarządowe, które są wybierane przez administrację na drodze konkurencyjnych procesów. Według Tony'ego Judta, taka perspektywa uwolniła nas od przekonania, że to państwo jest jedynym gwarantem najlepszych rozwiązań dla wszelkich problemów.
Jednak z biegiem czasu zaczynamy coraz lepiej dostrzegać wady podejścia, które nadmiernie polega na rynku w kontekście zarządzania publicznego. Konieczne okazuje się pragmatyczne podejście, wspierane doświadczeniem, które pozwala lepiej ocenić, w jakim stopniu angażować państwo i rynek w świadczenie usług publicznych. Książka ta ma istotne znaczenie zarówno dla badaczy zajmujących się usługami publicznymi, jak i dla praktyków, którzy muszą podejmować decyzje o zakresie i formie ich dostarczania.
Dla badaczy stanowi ona cenne teoretyczne podejście do analizy tematu, a dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie tymi usługami – zestaw nieocenionych wskazówek. Jest to również lektura, z którą powinni się zapoznać studenci kierunków związanych z usługami publicznymi. Tego rodzaju wartościową ocenę zawarł w swojej recenzji dr hab. Stanisław Mazur, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
