Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rynek filmowy w Polsce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak kształtowały się główne nurty w produkcji, dystrybucji i promocji polskiego filmu po 2005 roku? Czy polska kinematografia znajduje się w dobrym i stabilnym stanie, a wsparcie finansowe, pochodzące w dużej mierze ze środków publicznych, jest wystarczające? Książka ta bada sposoby, by jeszcze bardziej zaintrygować polskiego widza rodzimą kinematografią. Przez pryzmat najpopularniejszych gatunków i tytułów filmowych w ostatnich latach, autorka wnikliwie analizuje te zagadnienia. Rozważa również, gdzie można odnaleźć inspiracje oraz finansowanie na produkcję filmową. To opracowanie oferuje czytelnikom świeże spojrzenie na temat dzięki szczegółowym, pionierskim badaniom, które autorka przeprowadziła. Mimo że liczby i statystyki są ważne, nie są w stanie uchwycić wszystkich aspektów tej branży, zwłaszcza tych związanych z "miękkimi" czynnikami, takimi jak sukcesy twórców na arenie międzynarodowej. W kontekście rosnących wymagań i świadomości współczesnych widzów, to właśnie oni mają decydującą rolę na rynku, wybierając, na który polski film kupić bilet, w jakim festiwalu filmowym uczestniczyć czy które nowoczesne media wykorzystać do oglądania filmów. W końcu to widz odgrywa tutaj kluczową rolę i to jego opinia ma największe znaczenie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak kształtowały się główne nurty w produkcji, dystrybucji i promocji polskiego filmu po 2005 roku? Czy polska kinematografia znajduje się w dobrym i stabilnym stanie, a wsparcie finansowe, pochodzące w dużej mierze ze środków publicznych, jest wystarczające? Książka ta bada sposoby, by jeszcze bardziej zaintrygować polskiego widza rodzimą kinematografią. Przez pryzmat najpopularniejszych gatunków i tytułów filmowych w ostatnich latach, autorka wnikliwie analizuje te zagadnienia. Rozważa również, gdzie można odnaleźć inspiracje oraz finansowanie na produkcję filmową. To opracowanie oferuje czytelnikom świeże spojrzenie na temat dzięki szczegółowym, pionierskim badaniom, które autorka przeprowadziła. Mimo że liczby i statystyki są ważne, nie są w stanie uchwycić wszystkich aspektów tej branży, zwłaszcza tych związanych z "miękkimi" czynnikami, takimi jak sukcesy twórców na arenie międzynarodowej. W kontekście rosnących wymagań i świadomości współczesnych widzów, to właśnie oni mają decydującą rolę na rynku, wybierając, na który polski film kupić bilet, w jakim festiwalu filmowym uczestniczyć czy które nowoczesne media wykorzystać do oglądania filmów. W końcu to widz odgrywa tutaj kluczową rolę i to jego opinia ma największe znaczenie.
