Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozważania seminaryjne i wykłady na temat programu nauczania
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest zbiorem seminariów, w których Rudolf Steiner wspólnie z przyszłymi nauczycielami pierwszej szkoły waldorfskiej analizował różne aspekty edukacji. W tych dyskusjach poruszano praktyczne metody nauczania oraz sposoby radzenia sobie z różnymi wyzwaniami edukacyjnymi, zadając nauczycielom konkretne zadania do wykonania. Początkowe sesje koncentrują się na nauce o temperamentach, która umożliwia nauczycielowi podejście do wychowania i edukacji z artystyczną wrażliwością. W książce znajdziemy również cenne uwagi dotyczące lektury, które powinny być uwzględniane w programie nauczania w szkołach waldorfskich. Szczególną uwagę poświęcono metodom dydaktycznym w nauczaniu przyrody, z naciskiem na wczesne kształcenie w zakresie botaniki. Dyskusje te podkreślają znaczenie umożliwienia uczniom dostrzegania i zrozumienia zjawisk przyrody w kontekście otaczającego ich świata.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
40.13 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Książka ta jest zbiorem seminariów, w których Rudolf Steiner wspólnie z przyszłymi nauczycielami pierwszej szkoły waldorfskiej analizował różne aspekty edukacji. W tych dyskusjach poruszano praktyczne metody nauczania oraz sposoby radzenia sobie z różnymi wyzwaniami edukacyjnymi, zadając nauczycielom konkretne zadania do wykonania. Początkowe sesje koncentrują się na nauce o temperamentach, która umożliwia nauczycielowi podejście do wychowania i edukacji z artystyczną wrażliwością. W książce znajdziemy również cenne uwagi dotyczące lektury, które powinny być uwzględniane w programie nauczania w szkołach waldorfskich. Szczególną uwagę poświęcono metodom dydaktycznym w nauczaniu przyrody, z naciskiem na wczesne kształcenie w zakresie botaniki. Dyskusje te podkreślają znaczenie umożliwienia uczniom dostrzegania i zrozumienia zjawisk przyrody w kontekście otaczającego ich świata.