Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozważania seminaryjne i wykłady na temat programu nauczania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest zbiorem seminariów, w których Rudolf Steiner wspólnie z przyszłymi nauczycielami pierwszej szkoły waldorfskiej analizował różne aspekty edukacji. W tych dyskusjach poruszano praktyczne metody nauczania oraz sposoby radzenia sobie z różnymi wyzwaniami edukacyjnymi, zadając nauczycielom konkretne zadania do wykonania. Początkowe sesje koncentrują się na nauce o temperamentach, która umożliwia nauczycielowi podejście do wychowania i edukacji z artystyczną wrażliwością. W książce znajdziemy również cenne uwagi dotyczące lektury, które powinny być uwzględniane w programie nauczania w szkołach waldorfskich. Szczególną uwagę poświęcono metodom dydaktycznym w nauczaniu przyrody, z naciskiem na wczesne kształcenie w zakresie botaniki. Dyskusje te podkreślają znaczenie umożliwienia uczniom dostrzegania i zrozumienia zjawisk przyrody w kontekście otaczającego ich świata.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest zbiorem seminariów, w których Rudolf Steiner wspólnie z przyszłymi nauczycielami pierwszej szkoły waldorfskiej analizował różne aspekty edukacji. W tych dyskusjach poruszano praktyczne metody nauczania oraz sposoby radzenia sobie z różnymi wyzwaniami edukacyjnymi, zadając nauczycielom konkretne zadania do wykonania. Początkowe sesje koncentrują się na nauce o temperamentach, która umożliwia nauczycielowi podejście do wychowania i edukacji z artystyczną wrażliwością. W książce znajdziemy również cenne uwagi dotyczące lektury, które powinny być uwzględniane w programie nauczania w szkołach waldorfskich. Szczególną uwagę poświęcono metodom dydaktycznym w nauczaniu przyrody, z naciskiem na wczesne kształcenie w zakresie botaniki. Dyskusje te podkreślają znaczenie umożliwienia uczniom dostrzegania i zrozumienia zjawisk przyrody w kontekście otaczającego ich świata.
