Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rondo Wiatraczna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Narrator tej wielowątkowej prozy, otwarty na objawienia, przemierza ulice warszawskiego Grochowa, poruszając się między sferą swoich myśli i wyobrażeń. Trudno jednoznacznie stwierdzić, co w tej opowieści jest jedynie fantazją, co mistyfikacją, a co wspomnieniem. Subtelnie balansuje na granicy między żartem a powagą. Łatwo można zanurzyć się w tej surrealistycznej rzeczywistości, pełnej dźwięków i barw, gdzie słowa unoszą się w dziwacznych akrobacjach, a postacie bardziej czy mniej rzeczywiste ożywiają ten mikroświat. Bieńczyk tworzy niezwykłą, inspirowaną stylem Schulza i Bułhakowa, mitologię dzielnicy – składającą się z niepełnych opowieści, które właśnie przez swoją niedokończoność są jeszcze bardziej fascynujące. „To konieczne dla wyobraźni, gdy już zrozumiemy, że miejsce naszego życia jest ostateczne, co przez swoistą pociechę lub równowagę zyskuje głębię i odsłania przed nami korytarze prowadzące w przeszłość, aż do pierwszych istot jak pterodaktyle czy bakterie, które zaczynały trudne zadanie przetwarzania."
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Narrator tej wielowątkowej prozy, otwarty na objawienia, przemierza ulice warszawskiego Grochowa, poruszając się między sferą swoich myśli i wyobrażeń. Trudno jednoznacznie stwierdzić, co w tej opowieści jest jedynie fantazją, co mistyfikacją, a co wspomnieniem. Subtelnie balansuje na granicy między żartem a powagą. Łatwo można zanurzyć się w tej surrealistycznej rzeczywistości, pełnej dźwięków i barw, gdzie słowa unoszą się w dziwacznych akrobacjach, a postacie bardziej czy mniej rzeczywiste ożywiają ten mikroświat. Bieńczyk tworzy niezwykłą, inspirowaną stylem Schulza i Bułhakowa, mitologię dzielnicy – składającą się z niepełnych opowieści, które właśnie przez swoją niedokończoność są jeszcze bardziej fascynujące. „To konieczne dla wyobraźni, gdy już zrozumiemy, że miejsce naszego życia jest ostateczne, co przez swoistą pociechę lub równowagę zyskuje głębię i odsłania przed nami korytarze prowadzące w przeszłość, aż do pierwszych istot jak pterodaktyle czy bakterie, które zaczynały trudne zadanie przetwarzania."
