Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rodzina dziecka z niepełnosprawnością w badaniu netnograficznym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka poświęcona jest analizie istotnych kategorii dla współczesnej rodziny, w której wychowywane jest dziecko z niepełnosprawnością, szczególnie w kontekście dynamicznych zmian społecznych. Głównym wsparciem dla tej pracy były kluczowe kategorie funkcjonowania rodziny zdefiniowane przez Halinę Borzyszkowską, z jednoczesnym otwarciem na nowe możliwości ich redefinicji. Badania skoncentrowane były na analizie posttransformacyjnej rzeczywistości społecznej, szczególnie w kontekście zmieniających się warunków życia osób z niepełnosprawnościami i ich bliskich. Uwzględniono także wpływ nowych trendów cywilizacyjnych i ewolucji komunikacji społecznej. Dzieło to jest owocem pracy pedagoga specjalnego, który z zaangażowaniem podchodzi do tematyki rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością zarówno z powodu jej teoretycznych implikacji w pedagogice specjalnej, jak i codziennych interakcji z rodzicami w praktyce zawodowej, pracując w przedszkolu specjalnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka poświęcona jest analizie istotnych kategorii dla współczesnej rodziny, w której wychowywane jest dziecko z niepełnosprawnością, szczególnie w kontekście dynamicznych zmian społecznych. Głównym wsparciem dla tej pracy były kluczowe kategorie funkcjonowania rodziny zdefiniowane przez Halinę Borzyszkowską, z jednoczesnym otwarciem na nowe możliwości ich redefinicji. Badania skoncentrowane były na analizie posttransformacyjnej rzeczywistości społecznej, szczególnie w kontekście zmieniających się warunków życia osób z niepełnosprawnościami i ich bliskich. Uwzględniono także wpływ nowych trendów cywilizacyjnych i ewolucji komunikacji społecznej. Dzieło to jest owocem pracy pedagoga specjalnego, który z zaangażowaniem podchodzi do tematyki rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością zarówno z powodu jej teoretycznych implikacji w pedagogice specjalnej, jak i codziennych interakcji z rodzicami w praktyce zawodowej, pracując w przedszkolu specjalnym.
