Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reputacja przedsiębiorstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na początku XXI wieku gwałtowne kryzysy i skandale finansowe spowodowały znaczący spadek zaufania do firm. Aby odzyskać tę wiarygodność, przedsiębiorstwa muszą skupić się na skutecznym zarządzaniu swoją reputacją, co jest kluczowe dla odbudowy ich wiarygodności w oczach społeczeństwa.
Książka ta jest skierowana do menedżerów wyższego szczebla, kadry zarządzającej oraz studentów kierunków zarządzania. Oferuje ona głębokie zrozumienie zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych czynników, które wpływają na istotę reputacji. Ponadto czytelnicy poznają relacje między tożsamością a wizerunkiem firmy, odkryją źródła dobrej reputacji, metody jej zdobywania i utrzymywania. Poruszane są również techniki oceny reputacji oraz jej wpływ na wyniki finansowe i wartość rynkową przedsiębiorstwa.
Dzięki analizie przypadków takich firm jak Google, Johnson & Johnson, Apple, Southwest Airlines, 3M i innych znanych liderów w dziedzinie reputacji, książka pokazuje, że skuteczne zarządzanie reputacją polega na rozwijaniu rzeczywistych cech firmy, a nie tylko jej zewnętrznego wizerunku. Wyniki badań z renomowanych ośrodków badawczych z całego świata, przedstawione w książce, potwierdzają tę tezę, dostarczając wartościowych wniosków i strategii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na początku XXI wieku gwałtowne kryzysy i skandale finansowe spowodowały znaczący spadek zaufania do firm. Aby odzyskać tę wiarygodność, przedsiębiorstwa muszą skupić się na skutecznym zarządzaniu swoją reputacją, co jest kluczowe dla odbudowy ich wiarygodności w oczach społeczeństwa.
Książka ta jest skierowana do menedżerów wyższego szczebla, kadry zarządzającej oraz studentów kierunków zarządzania. Oferuje ona głębokie zrozumienie zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych czynników, które wpływają na istotę reputacji. Ponadto czytelnicy poznają relacje między tożsamością a wizerunkiem firmy, odkryją źródła dobrej reputacji, metody jej zdobywania i utrzymywania. Poruszane są również techniki oceny reputacji oraz jej wpływ na wyniki finansowe i wartość rynkową przedsiębiorstwa.
Dzięki analizie przypadków takich firm jak Google, Johnson & Johnson, Apple, Southwest Airlines, 3M i innych znanych liderów w dziedzinie reputacji, książka pokazuje, że skuteczne zarządzanie reputacją polega na rozwijaniu rzeczywistych cech firmy, a nie tylko jej zewnętrznego wizerunku. Wyniki badań z renomowanych ośrodków badawczych z całego świata, przedstawione w książce, potwierdzają tę tezę, dostarczając wartościowych wniosków i strategii.
