Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PSYCHOLOGIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka oferuje wszechstronne spojrzenie na obecny stan wiedzy o psychologicznych aspektach przedsiębiorczości. Choć przedsiębiorczość bywa zwykle kojarzona z ekonomią i zarządzaniem, to w gruncie rzeczy jest to dziedzina, w której kluczową rolę odgrywają ludzie i ich unikalne podejście do myślenia, podejmowania decyzji oraz tworzenia innowacji. To właśnie oni są siłą napędową zarówno sukcesów, jak i czasami porażek nowych firm. Publikacja ta dostarcza wyników badań, przeglądów teoretycznych oraz praktycznych przykładów w obszarach takich jak motywacja, innowacyjność, sposoby radzenia sobie z porażką oraz cechy osobowości, które wpływają na zachowania przedsiębiorcze. Chociaż podręcznik opiera się na naukowych badaniach w obszarze psychologii przedsiębiorczości, jego przystępny język sprawia, że jest on doskonałym źródłem wiedzy dla każdego zainteresowanego zagadnieniami związanymi z przedsiębiorczością i rozwijaniem odpowiednich kompetencji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka oferuje wszechstronne spojrzenie na obecny stan wiedzy o psychologicznych aspektach przedsiębiorczości. Choć przedsiębiorczość bywa zwykle kojarzona z ekonomią i zarządzaniem, to w gruncie rzeczy jest to dziedzina, w której kluczową rolę odgrywają ludzie i ich unikalne podejście do myślenia, podejmowania decyzji oraz tworzenia innowacji. To właśnie oni są siłą napędową zarówno sukcesów, jak i czasami porażek nowych firm. Publikacja ta dostarcza wyników badań, przeglądów teoretycznych oraz praktycznych przykładów w obszarach takich jak motywacja, innowacyjność, sposoby radzenia sobie z porażką oraz cechy osobowości, które wpływają na zachowania przedsiębiorcze. Chociaż podręcznik opiera się na naukowych badaniach w obszarze psychologii przedsiębiorczości, jego przystępny język sprawia, że jest on doskonałym źródłem wiedzy dla każdego zainteresowanego zagadnieniami związanymi z przedsiębiorczością i rozwijaniem odpowiednich kompetencji.
