Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeżeli masz za sobą znajomość programu Getting Things Done, to ta książka jest dla Ciebie obowiązkową lekturą. Dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji się z nim zapoznać, jest to doskonały moment, aby to nadrobić. Publikacja ta oferuje wiedzę na temat zarządzania zobowiązaniami, efektywnego przepływu pracy w krótkim czasie oraz ukazuje, jak radzić sobie z codziennymi zadaniami. Zawiera ona podstawy dotyczące mentalnej "pamięci RAM" i tajniki zarządzania listą obowiązków, pomagając w podziale pracy między wizjonera a człowieka czynu.
Czy czujesz, że często gonisz za nieosiągalnym celem, przytłoczony przez obowiązki, spotkania oraz zaległe sprawy? Może czas nauczyć się, jak skuteczniej zarządzać swoim czasem. David Allen, autor z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, pokazuje, jak uczynić życie bardziej przyjemnym i pozytywnym. Z jego porad dowiesz się, jak przezwyciężyć wewnętrzne przeszkody i poprawić swoją efektywność.
Książka przedstawia zrozumiałe i intuicyjne metody, które pomogą Ci zastosować wiedzę w praktyce. Dzięki poczuciu humoru i efektywności programu Getting Things Done, Allen proponuje 52 rozwiązania na to, jak zredukować wysiłek i stres przy jednoczesnym zwiększeniu kreatywności oraz pozytywnego myślenia.
Zasady zarządzania czasem w tej książce uwzględniają sposoby osiągania spokoju i kontroli, uzyskiwania swobody działania, oraz utrzymania produktywnego stylu życia. Nauczysz się, jak najlepiej wykorzystać swoje działania i tworzyć struktury prowadzące do sukcesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeżeli masz za sobą znajomość programu Getting Things Done, to ta książka jest dla Ciebie obowiązkową lekturą. Dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji się z nim zapoznać, jest to doskonały moment, aby to nadrobić. Publikacja ta oferuje wiedzę na temat zarządzania zobowiązaniami, efektywnego przepływu pracy w krótkim czasie oraz ukazuje, jak radzić sobie z codziennymi zadaniami. Zawiera ona podstawy dotyczące mentalnej "pamięci RAM" i tajniki zarządzania listą obowiązków, pomagając w podziale pracy między wizjonera a człowieka czynu.
Czy czujesz, że często gonisz za nieosiągalnym celem, przytłoczony przez obowiązki, spotkania oraz zaległe sprawy? Może czas nauczyć się, jak skuteczniej zarządzać swoim czasem. David Allen, autor z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, pokazuje, jak uczynić życie bardziej przyjemnym i pozytywnym. Z jego porad dowiesz się, jak przezwyciężyć wewnętrzne przeszkody i poprawić swoją efektywność.
Książka przedstawia zrozumiałe i intuicyjne metody, które pomogą Ci zastosować wiedzę w praktyce. Dzięki poczuciu humoru i efektywności programu Getting Things Done, Allen proponuje 52 rozwiązania na to, jak zredukować wysiłek i stres przy jednoczesnym zwiększeniu kreatywności oraz pozytywnego myślenia.
Zasady zarządzania czasem w tej książce uwzględniają sposoby osiągania spokoju i kontroli, uzyskiwania swobody działania, oraz utrzymania produktywnego stylu życia. Nauczysz się, jak najlepiej wykorzystać swoje działania i tworzyć struktury prowadzące do sukcesu.
