Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przestrzenie rzeczywiste i wyobrażone. O roli kulturowego doświadczenia przestrzenności. Szkice i studia z edukacji polonistycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka [] stanowi istotne przedsięwzięcie, zmierzające do przedstawienia wielu zjawisk związanych pośrednio lub bezpośrednio z edukacją polonistyczną przy użyciu współczesnego języka humanistycznego. Interdyscyplinarny charakter tej dziedziny obejmuje zagadnienia związane z literaturoznawstwem, językoznawstwem, kulturoznawstwem, antropologią literacką i kulturową, estetyką, teorią nowych mediów, filozofią oraz wieloma innymi dziedzinami wchodzącymi w zakres humanistyki. Dzięki szeroko zakrojonemu podejściu, książka ta wnika w różnorodne aspekty edukacji polonistycznej, ukazując jej złożoność i wieloaspektowość. Jak zauważa prof. dr hab. Maciej Wróblewski, omawiane zagadnienia ujęte są w sposób, który w pełni wykorzystuje bogactwo współczesnego języka dyskursu humanistycznego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka [] stanowi istotne przedsięwzięcie, zmierzające do przedstawienia wielu zjawisk związanych pośrednio lub bezpośrednio z edukacją polonistyczną przy użyciu współczesnego języka humanistycznego. Interdyscyplinarny charakter tej dziedziny obejmuje zagadnienia związane z literaturoznawstwem, językoznawstwem, kulturoznawstwem, antropologią literacką i kulturową, estetyką, teorią nowych mediów, filozofią oraz wieloma innymi dziedzinami wchodzącymi w zakres humanistyki. Dzięki szeroko zakrojonemu podejściu, książka ta wnika w różnorodne aspekty edukacji polonistycznej, ukazując jej złożoność i wieloaspektowość. Jak zauważa prof. dr hab. Maciej Wróblewski, omawiane zagadnienia ujęte są w sposób, który w pełni wykorzystuje bogactwo współczesnego języka dyskursu humanistycznego.
