Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skupia się na praktycznych wyzwaniach, przed którymi stają lekarze dentyści w Polsce, gdy z przechodzą z roli wykwalifikowanych specjalistów do zarządzania własnymi gabinetami stomatologicznymi. Pomimo solidnego wykształcenia w zakresie opieki zdrowotnej, dentyści muszą stawić czoła skomplikowanym zagadnieniom związanym z prowadzeniem przedsiębiorstwa i dostosowywaniem swoich praktyk do oczekiwań pacjentów oraz konkurencji. Ważnym celem publikacji jest przedstawienie profilu przedsiębiorczego lekarza dentysty oraz zidentyfikowanie niemedycznych czynników, które mogą mieć wpływ na relacje między dentystą a pacjentem. W książce tej badane są aspekty, które mają kluczowe znaczenie dla skutecznego funkcjonowania gabinetów dentystycznych, podkreślając nie tylko wiedzę kliniczną, ale również umiejętności zarządcze i interpersonalne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skupia się na praktycznych wyzwaniach, przed którymi stają lekarze dentyści w Polsce, gdy z przechodzą z roli wykwalifikowanych specjalistów do zarządzania własnymi gabinetami stomatologicznymi. Pomimo solidnego wykształcenia w zakresie opieki zdrowotnej, dentyści muszą stawić czoła skomplikowanym zagadnieniom związanym z prowadzeniem przedsiębiorstwa i dostosowywaniem swoich praktyk do oczekiwań pacjentów oraz konkurencji. Ważnym celem publikacji jest przedstawienie profilu przedsiębiorczego lekarza dentysty oraz zidentyfikowanie niemedycznych czynników, które mogą mieć wpływ na relacje między dentystą a pacjentem. W książce tej badane są aspekty, które mają kluczowe znaczenie dla skutecznego funkcjonowania gabinetów dentystycznych, podkreślając nie tylko wiedzę kliniczną, ale również umiejętności zarządcze i interpersonalne.
