Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedsiębiorczość
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce przedstawiono zintegrowane podejście do najnowszych trendów badawczych dotyczących przedsiębiorczości na świecie. Znajduje się tam analiza tematu sposobności i intencji przedsiębiorczych, który w Polsce jest wciąż mało zbadany. Autorzy opisują przedsiębiorczość jako dyscyplinę naukową, pokazując jej unikalne cechy oraz kluczowe tematy badawcze. Aby lepiej zrozumieć współczesne aspekty przedsiębiorczości, takie jak intencje i sposobności, zastosowano interdyscyplinarną perspektywę. Integruje ona wiedzę z ekonomii, socjologii oraz psychologii. Książka zawiera nie tylko teoretyczne podsumowania, ale także wyniki badań empirycznych, stosując metody jakościowe i ilościowe. Podkreślono tym samym szerokie możliwości metodologiczne w badaniach nad przedsiębiorczością.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce przedstawiono zintegrowane podejście do najnowszych trendów badawczych dotyczących przedsiębiorczości na świecie. Znajduje się tam analiza tematu sposobności i intencji przedsiębiorczych, który w Polsce jest wciąż mało zbadany. Autorzy opisują przedsiębiorczość jako dyscyplinę naukową, pokazując jej unikalne cechy oraz kluczowe tematy badawcze. Aby lepiej zrozumieć współczesne aspekty przedsiębiorczości, takie jak intencje i sposobności, zastosowano interdyscyplinarną perspektywę. Integruje ona wiedzę z ekonomii, socjologii oraz psychologii. Książka zawiera nie tylko teoretyczne podsumowania, ale także wyniki badań empirycznych, stosując metody jakościowe i ilościowe. Podkreślono tym samym szerokie możliwości metodologiczne w badaniach nad przedsiębiorczością.
