Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projektowanie strategii innowacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autor w swojej książce porusza istotny temat rozwoju przedsiębiorstw w kontekście nauk społecznych i zarządzania, podkreślając konieczność zastosowania odpowiednich strategii innowacyjnych. Tematyka ta jest niezwykle ciekawa i ma istotne znaczenie zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i praktyki. Autor prezentuje szeroki przegląd literatury, zachowując aktualność wiedzy w tej dziedzinie oraz pokazując swoje umiejętności w zakresie prowadzenia badań i analizy wyników.
Jak zauważyła prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz, podejście do innowacji w tej monografii cechuje się nowością i oryginalnością, co jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie tym zagadnieniem. W publikacji dokładnie zidentyfikowano i wyjaśniono zjawiska związane z procesem tworzenia innowacji w środowisku organizacyjnym, co świadczy o znaczącym wkładzie Autora w rozwój nauk o zarządzaniu.
Ponadto, jak stwierdza prof. dr hab. Jarosław Karpacz, Autor dostarcza cennych implikacji praktycznych dla menedżerów. Zasugerowane kierunki działań mogą być rozwijane i wdrażane w praktyce, uwzględniając specyfikę działalności poszczególnych organizacji, co dodatkowo podkreśla praktyczną wartość tej pracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autor w swojej książce porusza istotny temat rozwoju przedsiębiorstw w kontekście nauk społecznych i zarządzania, podkreślając konieczność zastosowania odpowiednich strategii innowacyjnych. Tematyka ta jest niezwykle ciekawa i ma istotne znaczenie zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i praktyki. Autor prezentuje szeroki przegląd literatury, zachowując aktualność wiedzy w tej dziedzinie oraz pokazując swoje umiejętności w zakresie prowadzenia badań i analizy wyników.
Jak zauważyła prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz, podejście do innowacji w tej monografii cechuje się nowością i oryginalnością, co jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie tym zagadnieniem. W publikacji dokładnie zidentyfikowano i wyjaśniono zjawiska związane z procesem tworzenia innowacji w środowisku organizacyjnym, co świadczy o znaczącym wkładzie Autora w rozwój nauk o zarządzaniu.
Ponadto, jak stwierdza prof. dr hab. Jarosław Karpacz, Autor dostarcza cennych implikacji praktycznych dla menedżerów. Zasugerowane kierunki działań mogą być rozwijane i wdrażane w praktyce, uwzględniając specyfikę działalności poszczególnych organizacji, co dodatkowo podkreśla praktyczną wartość tej pracy.
