Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka wprowadza czytelnika w świat turystyki, analizując go z perspektywy nauk ekonomicznych, ze szczególnym uwzględnieniem roli doświadczeń i emocji. To nowe podejście podkreśla, jak istotne są te niematerialne i subiektywne czynniki w procesach kształtowania zapotrzebowania i podaży usług turystycznych. Autorka bada emocje oraz doświadczenia turystów, traktując je jako kluczowe elementy tworzące wartość produktów turystycznych i jednocześnie wpływające na zainteresowanie nimi ze strony klientów. Zawartość książki koncentruje się na zrozumieniu, jak te aspekty oddziałują na rynek turystyczny, zarówno pod względem oferty, jak i popytu, a także w jaki sposób wpływają na postrzeganą wartość i cenę oferowanych produktów.
Autorka pokazuje, że pozytywne doświadczenia, zdobyte podczas korzystania z usług i dóbr turystycznych, zwiększają prawdopodobieństwo, że klienci wrócą do korzystania z tych samych ofert w przyszłości. Podkreśla też, że doświadczenia o bogatym charakterze emocjonalnym same w sobie stanowią wartość dodaną, podnosząc poziom satysfakcji turystów. W miarę jak doświadczenia związane z konsumpcją stają się coraz bardziej pozytywne, rosną szanse na dynamiczny rozwój branży turystycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka wprowadza czytelnika w świat turystyki, analizując go z perspektywy nauk ekonomicznych, ze szczególnym uwzględnieniem roli doświadczeń i emocji. To nowe podejście podkreśla, jak istotne są te niematerialne i subiektywne czynniki w procesach kształtowania zapotrzebowania i podaży usług turystycznych. Autorka bada emocje oraz doświadczenia turystów, traktując je jako kluczowe elementy tworzące wartość produktów turystycznych i jednocześnie wpływające na zainteresowanie nimi ze strony klientów. Zawartość książki koncentruje się na zrozumieniu, jak te aspekty oddziałują na rynek turystyczny, zarówno pod względem oferty, jak i popytu, a także w jaki sposób wpływają na postrzeganą wartość i cenę oferowanych produktów.
Autorka pokazuje, że pozytywne doświadczenia, zdobyte podczas korzystania z usług i dóbr turystycznych, zwiększają prawdopodobieństwo, że klienci wrócą do korzystania z tych samych ofert w przyszłości. Podkreśla też, że doświadczenia o bogatym charakterze emocjonalnym same w sobie stanowią wartość dodaną, podnosząc poziom satysfakcji turystów. W miarę jak doświadczenia związane z konsumpcją stają się coraz bardziej pozytywne, rosną szanse na dynamiczny rozwój branży turystycznej.
