Książka - Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II" ukazuje, jak umiejętne korzystanie z psychologii behawioralnej może znacząco wspierać tworzenie efektywnych interfejsów użytkownika. Projektanci UX stoją przed wyzwaniem połączenia wymogów technicznych z ludzkim postrzeganiem, co jest kluczowe dla stworzenia atrakcyjnych i użytecznych produktów. Nawet najlepiej wyglądający projekt nie spełni swojej funkcji, jeśli zmusi użytkowników do dostosowania się do sztucznie narzuconych rozwiązań, zamiast być intuicyjnym i naturalnym.

Publikacja ta, będąca drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym wydaniem, wprowadza czytelnika w świat kluczowych zasad psychologicznych, które wspierają proces tworzenia intuicyjnych produktów cyfrowych. Analizując znane aplikacje, autorzy pokazują, jak można projektować zgodnie z naturalnym sposobem przetwarzania informacji przez użytkowników. Książka szczegółowo omawia zarówno ogólne prawa psychologii, jak i ich zastosowanie, co pozwala na zwiększenie użyteczności projektowanych rozwiązań.

Wśród poruszanych tematów są między innymi wpływ wizualnej atrakcyjności na odbiór oraz fundamentalne osiągnięcia psychologiczne, które każdy projektant UX powinien znać. W książce opisano także predykcyjne modele, takie jak prawa Fittsa, Jakoba i Hicka, oraz etyczne aspekty stosowania psychologii w projektowaniu.

Ta pozycja jest doskonałym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy pragną bardziej dogłębnie zrozumieć UX, zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych specjalistów. Chris Desjardins, prezes firmy Tungsten, podkreśla znaczenie tej książki dla osób, które chcą zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie UX, zamiast ograniczać się do kopiowania istniejących rozwiązań.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II" ukazuje, jak umiejętne korzystanie z psychologii behawioralnej może znacząco wspierać tworzenie efektywnych interfejsów użytkownika. Projektanci UX stoją przed wyzwaniem połączenia wymogów technicznych z ludzkim postrzeganiem, co jest kluczowe dla stworzenia atrakcyjnych i użytecznych produktów. Nawet najlepiej wyglądający projekt nie spełni swojej funkcji, jeśli zmusi użytkowników do dostosowania się do sztucznie narzuconych rozwiązań, zamiast być intuicyjnym i naturalnym.

Publikacja ta, będąca drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym wydaniem, wprowadza czytelnika w świat kluczowych zasad psychologicznych, które wspierają proces tworzenia intuicyjnych produktów cyfrowych. Analizując znane aplikacje, autorzy pokazują, jak można projektować zgodnie z naturalnym sposobem przetwarzania informacji przez użytkowników. Książka szczegółowo omawia zarówno ogólne prawa psychologii, jak i ich zastosowanie, co pozwala na zwiększenie użyteczności projektowanych rozwiązań.

Wśród poruszanych tematów są między innymi wpływ wizualnej atrakcyjności na odbiór oraz fundamentalne osiągnięcia psychologiczne, które każdy projektant UX powinien znać. W książce opisano także predykcyjne modele, takie jak prawa Fittsa, Jakoba i Hicka, oraz etyczne aspekty stosowania psychologii w projektowaniu.

Ta pozycja jest doskonałym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy pragną bardziej dogłębnie zrozumieć UX, zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych specjalistów. Chris Desjardins, prezes firmy Tungsten, podkreśla znaczenie tej książki dla osób, które chcą zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie UX, zamiast ograniczać się do kopiowania istniejących rozwiązań.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 160
Rok wydania: 2024
Rozmiar: 140 × 208 mm
ID: 9788328913394
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Jon Yablonski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info