Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Praktyki wspomagane
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik ten został stworzony z myślą o uczniach szkół przysposabiających do pracy, skupiając się na osobach z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej oraz z różnymi sprzężeniami. Jego głównym celem jest przygotowanie tych osób do uczestnictwa w praktykach wspomaganych oraz przybliżenie im różnorodnych aspektów życia zawodowego.
Publikacja zawiera trzy kluczowe rozdziały. Pierwszy z nich, "Szkoła przysposabiająca do pracy. Rodzaje zajęć i ćwiczone umiejętności", omawia różne typy zajęć szkolnych oraz umiejętności, które są rozwijane w trakcie nauki. Drugi rozdział, "Praktyki wspomagane. Przygotowanie i zasady obowiązujące w zakładzie pracy", skupia się na przygotowaniu do praktyk zawodowych oraz regulacjach, jakie obowiązują w miejscu pracy. Ostatnia część, "Aktywność zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną", poświęcona jest kwestii angażowania się w życie zawodowe.
Książka została napisana w sposób przejrzysty i przystępny, co dodatkowo wspiera użycie symboli MÓWik, które są pomocne w komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Dzięki temu treści są bardziej zrozumiałe i dostępne dla odbiorców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poradnik ten został stworzony z myślą o uczniach szkół przysposabiających do pracy, skupiając się na osobach z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej oraz z różnymi sprzężeniami. Jego głównym celem jest przygotowanie tych osób do uczestnictwa w praktykach wspomaganych oraz przybliżenie im różnorodnych aspektów życia zawodowego.
Publikacja zawiera trzy kluczowe rozdziały. Pierwszy z nich, "Szkoła przysposabiająca do pracy. Rodzaje zajęć i ćwiczone umiejętności", omawia różne typy zajęć szkolnych oraz umiejętności, które są rozwijane w trakcie nauki. Drugi rozdział, "Praktyki wspomagane. Przygotowanie i zasady obowiązujące w zakładzie pracy", skupia się na przygotowaniu do praktyk zawodowych oraz regulacjach, jakie obowiązują w miejscu pracy. Ostatnia część, "Aktywność zawodowa osób z niepełnosprawnością intelektualną", poświęcona jest kwestii angażowania się w życie zawodowe.
Książka została napisana w sposób przejrzysty i przystępny, co dodatkowo wspiera użycie symboli MÓWik, które są pomocne w komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Dzięki temu treści są bardziej zrozumiałe i dostępne dla odbiorców.
