Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Praktyczny podręcznik wdrażania modelu ROI + CD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wielu menedżerów dąży do skutecznego wdrożenia metodologii pomiaru zwrotu z inwestycji (ROI) w szkoleniach firmowych. Jednak sama wiedza o tej metodologii nie wystarczy, by zapewnić jej pomyślne zastosowanie we wszystkich działach firmy. Kluczem do sukcesu są konkretne techniki i narzędzia. Książka dostarcza istotnych informacji dotyczących metodologii ROI, wskazówek na temat rozwiązywania problemów oraz pokonywania barier, które mogą pojawić się w trakcie jej implementacji.
Czytelnicy znajdą tu szczegółowe omówienia na temat oceny gotowości firmy do adopcji modelu ROI, a także strategie oraz narzędzia konieczne do zastosowania. Zawartość książki obejmuje ważne etapy i kluczowe obszary wdrażania tej metodologii oraz czynniki, które mogą ułatwiać lub komplikować ten proces. Ponadto, przedstawiono strategie dotyczące tworzenia systemów oceny w przedsiębiorstwie oraz sposoby radzenia sobie z możliwym spadkiem efektywności pierwszych pomiarów rentowności inwestycji.
Wartość praktyczna książki wzbogacona jest o dołączoną płytę CD, na której znajduje się zestaw kilkudziesięciu narzędzi, instrumentów i szablonów wspierających zespoły odpowiedzialne za wdrażanie modelu ROI. Użytkownicy znajdą tam kompleksową analizę przypadku powiązaną z rozdziałami książki, która ilustruje podstawy decyzji oraz dostarcza szablony do zbierania danych, tworzenia planów analizy ROI, działania i kalkulacji kosztów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wielu menedżerów dąży do skutecznego wdrożenia metodologii pomiaru zwrotu z inwestycji (ROI) w szkoleniach firmowych. Jednak sama wiedza o tej metodologii nie wystarczy, by zapewnić jej pomyślne zastosowanie we wszystkich działach firmy. Kluczem do sukcesu są konkretne techniki i narzędzia. Książka dostarcza istotnych informacji dotyczących metodologii ROI, wskazówek na temat rozwiązywania problemów oraz pokonywania barier, które mogą pojawić się w trakcie jej implementacji.
Czytelnicy znajdą tu szczegółowe omówienia na temat oceny gotowości firmy do adopcji modelu ROI, a także strategie oraz narzędzia konieczne do zastosowania. Zawartość książki obejmuje ważne etapy i kluczowe obszary wdrażania tej metodologii oraz czynniki, które mogą ułatwiać lub komplikować ten proces. Ponadto, przedstawiono strategie dotyczące tworzenia systemów oceny w przedsiębiorstwie oraz sposoby radzenia sobie z możliwym spadkiem efektywności pierwszych pomiarów rentowności inwestycji.
Wartość praktyczna książki wzbogacona jest o dołączoną płytę CD, na której znajduje się zestaw kilkudziesięciu narzędzi, instrumentów i szablonów wspierających zespoły odpowiedzialne za wdrażanie modelu ROI. Użytkownicy znajdą tam kompleksową analizę przypadku powiązaną z rozdziałami książki, która ilustruje podstawy decyzji oraz dostarcza szablony do zbierania danych, tworzenia planów analizy ROI, działania i kalkulacji kosztów.
