Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poznanie człowieka i kształtowanie nauczania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Problematyka poruszona w tej książce koncentruje się na różnych aspektach edukacji i wychowania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania i prowadzenia zajęć edukacyjnych. Autor podkreśla, że nauczanie powinno stanowić żywy proces, oferujący dzieciom coś więcej niż tylko suche fakty czy umiejętności. By efektywnie spełniać tę rolę, nauczyciel powinien dogłębnie zrozumieć naturę człowieka oraz etapy jego rozwoju. Ważne jest, by był świadomy mechanizmów pamięci oraz umiejętności przypominania sobie informacji, jak również znaczenia snu w życiu młodych ludzi i jego wpływu na ich funkcjonowanie. Książka zwraca także uwagę na terapeutyczną rolę śmiechu w procesie nauczania.
Autor skupia się szczególnie na okresie dojrzewania, analizując procesy zachodzące w psychice młodzieży. Zwraca uwagę na odmienne sposoby przeżywania tego etapu przez chłopców i dziewczęta. Obok tego, tekst przygląda się współczesnym realiom, które odciskają piętno na wychowaniu młodzieży, wskazując na różne aspekty życia codziennego, które mogą mieć znaczący wpływ na edukację. Książka stanowi kompleksowe spojrzenie na pedagojikę w kontekście dynamicznie zmieniającego się świata.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Problematyka poruszona w tej książce koncentruje się na różnych aspektach edukacji i wychowania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania i prowadzenia zajęć edukacyjnych. Autor podkreśla, że nauczanie powinno stanowić żywy proces, oferujący dzieciom coś więcej niż tylko suche fakty czy umiejętności. By efektywnie spełniać tę rolę, nauczyciel powinien dogłębnie zrozumieć naturę człowieka oraz etapy jego rozwoju. Ważne jest, by był świadomy mechanizmów pamięci oraz umiejętności przypominania sobie informacji, jak również znaczenia snu w życiu młodych ludzi i jego wpływu na ich funkcjonowanie. Książka zwraca także uwagę na terapeutyczną rolę śmiechu w procesie nauczania.
Autor skupia się szczególnie na okresie dojrzewania, analizując procesy zachodzące w psychice młodzieży. Zwraca uwagę na odmienne sposoby przeżywania tego etapu przez chłopców i dziewczęta. Obok tego, tekst przygląda się współczesnym realiom, które odciskają piętno na wychowaniu młodzieży, wskazując na różne aspekty życia codziennego, które mogą mieć znaczący wpływ na edukację. Książka stanowi kompleksowe spojrzenie na pedagojikę w kontekście dynamicznie zmieniającego się świata.
