Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polska Ludowa w edukacji historycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka łączy w sobie teoretyczne rozważania oraz praktyczne propozycje dotyczące Polski Ludowej, co czyni ją cennym źródłem w edukacji historycznej, zarówno w szkole, jak i poza nią. Autorzy omawiają, jak efektywnie wykorzystać różnorodne środki dydaktyczne, takie jak anegdoty, filmy dokumentalne i fabularne, fotografie, muzyka popularna, plakaty oraz prasa, które są kluczowe w procesie uczenia się i nauczania. Istotnym elementem omawianym w książce jest metoda historii mówionej, która odgrywa ważną rolę w kształtowaniu umiejętności analizy historycznej. Szczegółowo zaprezentowane są także inicjatywy różnych instytucji dokumentujących ten okres, takie jak Archiwum Historii Mówionej, Ośrodek Karta, Dom Spotkań z Historią w Warszawie, Centrum Dokumentacji Deportacji Górnoślązaków do ZSRR w Radzionkowie, Śląskie Centrum Wolności i Solidarności oraz Instytut Pamięci Narodowej.
Publikacja ta jest niezwykle przydatna nie tylko dla nauczycieli i studentów historii. Stanowi także cenne narzędzie dla osób zajmujących się popularyzacją wiedzy historycznej w ramach coraz popularniejszego podejścia określanego jako public history.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka łączy w sobie teoretyczne rozważania oraz praktyczne propozycje dotyczące Polski Ludowej, co czyni ją cennym źródłem w edukacji historycznej, zarówno w szkole, jak i poza nią. Autorzy omawiają, jak efektywnie wykorzystać różnorodne środki dydaktyczne, takie jak anegdoty, filmy dokumentalne i fabularne, fotografie, muzyka popularna, plakaty oraz prasa, które są kluczowe w procesie uczenia się i nauczania. Istotnym elementem omawianym w książce jest metoda historii mówionej, która odgrywa ważną rolę w kształtowaniu umiejętności analizy historycznej. Szczegółowo zaprezentowane są także inicjatywy różnych instytucji dokumentujących ten okres, takie jak Archiwum Historii Mówionej, Ośrodek Karta, Dom Spotkań z Historią w Warszawie, Centrum Dokumentacji Deportacji Górnoślązaków do ZSRR w Radzionkowie, Śląskie Centrum Wolności i Solidarności oraz Instytut Pamięci Narodowej.
Publikacja ta jest niezwykle przydatna nie tylko dla nauczycieli i studentów historii. Stanowi także cenne narzędzie dla osób zajmujących się popularyzacją wiedzy historycznej w ramach coraz popularniejszego podejścia określanego jako public history.
