Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polonez. Budowa, naprawa, eksploatacja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Najbardziej szczegółowe opracowanie dotyczące serwisowania i naprawy różnych modeli i wersji samochodów FSO Polonez Caro. Książka obejmuje pojazdy z silnikami gaźnikowymi o pojemności 1,5 i 1,6 dm³ (AB i CB), oraz z wtryskiem benzyny 1,6 dm³ w wariantach bez katalizatora (AF i CF) oraz z katalizatorem (AE i CE). Dodatkowo, opisano modele z wtryskiem oleju napędowego o pojemności 1,9 dm³ (EJ) oraz z wielopunktowym wtryskiem benzyny i katalizatorem 1,4 dm³ (EL - Rover K16 MPI). Publikacja uwzględnia również modele FSO Polonez Atu z silnikami CE, EL i EJ, a także Polonez Caro Plus i Polonez Atu Plus z silnikami benzynowymi 1,6 dm³ wyposażonymi w jednopunktowy wtrysk paliwa Bosch i wielopunktowy wtrysk paliwa Multec XM firmy Delphi. W pracy zawarto również informacje techniczne na temat modeli Truck, Polonez Cargo i Ambulance.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Najbardziej szczegółowe opracowanie dotyczące serwisowania i naprawy różnych modeli i wersji samochodów FSO Polonez Caro. Książka obejmuje pojazdy z silnikami gaźnikowymi o pojemności 1,5 i 1,6 dm³ (AB i CB), oraz z wtryskiem benzyny 1,6 dm³ w wariantach bez katalizatora (AF i CF) oraz z katalizatorem (AE i CE). Dodatkowo, opisano modele z wtryskiem oleju napędowego o pojemności 1,9 dm³ (EJ) oraz z wielopunktowym wtryskiem benzyny i katalizatorem 1,4 dm³ (EL - Rover K16 MPI). Publikacja uwzględnia również modele FSO Polonez Atu z silnikami CE, EL i EJ, a także Polonez Caro Plus i Polonez Atu Plus z silnikami benzynowymi 1,6 dm³ wyposażonymi w jednopunktowy wtrysk paliwa Bosch i wielopunktowy wtrysk paliwa Multec XM firmy Delphi. W pracy zawarto również informacje techniczne na temat modeli Truck, Polonez Cargo i Ambulance.
