Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polki. Spełnione profesjonalistki, rodzinne panie domu czy obywatelki świata?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorki książki prezentują kompleksowy obraz współczesnych Polek, ukazując ich życie z różnych perspektyw – od spraw rodzinnych po karierę zawodową, politykę oraz rolę religii. Próbują zajrzeć zarówno do wnętrza kobiecych torebek, jak i ich sfery intymnej, by odpowiedzieć na pytania dotyczące marzeń Obywatelek Świata, przygód Rodzinnych Pań Domu, praktyk religijnych Spełnionych Profesjonalistek i wyborczych preferencji Osamotnionych Konserwatywistek. Analiza w tej książce bawi, edukuje i skłania do przemyśleń.
Dzięki zaawansowanej metodzie badawczej zwanej analizą skupień, autorki zidentyfikowały siedem grup Polek: Spełnione Profesjonalistki, Obywatelki Świata, Zachłanne Konsumpcjonistki, Rodzinne Panie Domu, Niespełnione Siłaczki, Rozczarowane Życiem oraz Osamotnione Konserwatystki. Te segmenty różnią się nie tylko demografią, ale również wartościami, poglądami, potrzebami oraz podejściem do wielu aspektów życia.
Książka odpowiada na pytanie: jakie są współczesne Polki? Nie trzeba już opierać się na przypuszczeniach czy fragmentarycznych badaniach. Publikacja ta stanowi prawdziwe źródło wiedzy, pełne niespodziewanych odkryć, opartych na istotnych badaniach przeprowadzonych na reprezentatywnej grupie Polek, wzbogaconych o badania jakościowe.
Autorki, Katarzyna Pawlikowska – pomysłodawczyni badania oraz ekspertka w dziedzinie kobiecych motywacji, oraz prof. Dominika Maison – specjalistka w zakresie badań zachowań konsumenckich, zastosowały innowacyjne podejście, wykraczające poza standardowe kryteria demograficzne. Wiedziały, że pełne zrozumienie Polek wymaga zagłębiania się w ich motywacje, preferencje, światopogląd oraz poczucie humoru.
Książka ta skierowana jest do każdego, kto pragnie lepiej poznać współczesne polskie kobiety – niezależnie od tego, czy robi to z powodów zawodowych, czy z ciekawości osobistej. Może zainteresować zarówno socjologów, jak i małżonków, dziennikarzy, ojców, braci, kochanków, biznesmenów, studentów, a przede wszystkim same Polki, które poszukują swojego miejsca we współczesnym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorki książki prezentują kompleksowy obraz współczesnych Polek, ukazując ich życie z różnych perspektyw – od spraw rodzinnych po karierę zawodową, politykę oraz rolę religii. Próbują zajrzeć zarówno do wnętrza kobiecych torebek, jak i ich sfery intymnej, by odpowiedzieć na pytania dotyczące marzeń Obywatelek Świata, przygód Rodzinnych Pań Domu, praktyk religijnych Spełnionych Profesjonalistek i wyborczych preferencji Osamotnionych Konserwatywistek. Analiza w tej książce bawi, edukuje i skłania do przemyśleń.
Dzięki zaawansowanej metodzie badawczej zwanej analizą skupień, autorki zidentyfikowały siedem grup Polek: Spełnione Profesjonalistki, Obywatelki Świata, Zachłanne Konsumpcjonistki, Rodzinne Panie Domu, Niespełnione Siłaczki, Rozczarowane Życiem oraz Osamotnione Konserwatystki. Te segmenty różnią się nie tylko demografią, ale również wartościami, poglądami, potrzebami oraz podejściem do wielu aspektów życia.
Książka odpowiada na pytanie: jakie są współczesne Polki? Nie trzeba już opierać się na przypuszczeniach czy fragmentarycznych badaniach. Publikacja ta stanowi prawdziwe źródło wiedzy, pełne niespodziewanych odkryć, opartych na istotnych badaniach przeprowadzonych na reprezentatywnej grupie Polek, wzbogaconych o badania jakościowe.
Autorki, Katarzyna Pawlikowska – pomysłodawczyni badania oraz ekspertka w dziedzinie kobiecych motywacji, oraz prof. Dominika Maison – specjalistka w zakresie badań zachowań konsumenckich, zastosowały innowacyjne podejście, wykraczające poza standardowe kryteria demograficzne. Wiedziały, że pełne zrozumienie Polek wymaga zagłębiania się w ich motywacje, preferencje, światopogląd oraz poczucie humoru.
Książka ta skierowana jest do każdego, kto pragnie lepiej poznać współczesne polskie kobiety – niezależnie od tego, czy robi to z powodów zawodowych, czy z ciekawości osobistej. Może zainteresować zarówno socjologów, jak i małżonków, dziennikarzy, ojców, braci, kochanków, biznesmenów, studentów, a przede wszystkim same Polki, które poszukują swojego miejsca we współczesnym świecie.
