Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poemat romantyczny epopeja summa poetica
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce autor skupia się na analizie romantycznego poematu oraz eposu, zwłaszcza w kontekście "Pana Tadeusza". Prezentuje unikalne podejście do struktury rodzajowej i gatunkowej dzieła, przemyślając na nowo tradycyjne klasyfikacje spotykane w badaniach nad twórczością romantyczną, zwłaszcza w odniesieniu do dzieł Adama Mickiewicza. Autor wprowadza pojęcie tzw. wielkiej formy oraz rozważa zagadnienia estetyczne, co prowadzi do ciekawych wniosków na temat wielogatunkowości i różnorodności materiału utworu. Zwraca uwagę, że te różnorodne elementy nie są wynikiem zwykłego połączenia konwencji gatunkowych, lecz stanowią przestrzeń do gry aspektów o charakterze estetyczno-gatunkowym. Autor traktuje wielką formę nie jako statyczny model, do którego dopasowuje analizowane dzieło, ale jako jego teorię. Rozdziały książki zbudowane na tej innowacyjnej podstawie tworzą spójną całość i podkreślają zarówno oryginalność, jak i praktyczną wartość przedstawionych koncepcji, co nieustannie fascynuje podczas lektury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce autor skupia się na analizie romantycznego poematu oraz eposu, zwłaszcza w kontekście "Pana Tadeusza". Prezentuje unikalne podejście do struktury rodzajowej i gatunkowej dzieła, przemyślając na nowo tradycyjne klasyfikacje spotykane w badaniach nad twórczością romantyczną, zwłaszcza w odniesieniu do dzieł Adama Mickiewicza. Autor wprowadza pojęcie tzw. wielkiej formy oraz rozważa zagadnienia estetyczne, co prowadzi do ciekawych wniosków na temat wielogatunkowości i różnorodności materiału utworu. Zwraca uwagę, że te różnorodne elementy nie są wynikiem zwykłego połączenia konwencji gatunkowych, lecz stanowią przestrzeń do gry aspektów o charakterze estetyczno-gatunkowym. Autor traktuje wielką formę nie jako statyczny model, do którego dopasowuje analizowane dzieło, ale jako jego teorię. Rozdziały książki zbudowane na tej innowacyjnej podstawie tworzą spójną całość i podkreślają zarówno oryginalność, jak i praktyczną wartość przedstawionych koncepcji, co nieustannie fascynuje podczas lektury.
