Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik składa się z sześciu głównych rozdziałów, w których dokładnie omówiono kluczowe aspekty rynku, marketingu oraz marketingu-mix. Czytelnik znajdzie tu szczegółowe wyjaśnienia dotyczące kształtowania cen, dystrybucji i promocji marketingowej. Książka poświęca również uwagę zachowaniom konsumentów na rynku oraz procesowi segmentacji rynku. Autorzy prezentują różne rodzaje i procedury badań marketingowych, a także zagłębiają się w temat strategicznego planowania marketingowego. Każdy rozdział kończy się zestawem ćwiczeń, które pomagają utrwalić zdobytą wiedzę. Na zakończenie podręcznika znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy, ułatwiające korzystanie z publikacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik składa się z sześciu głównych rozdziałów, w których dokładnie omówiono kluczowe aspekty rynku, marketingu oraz marketingu-mix. Czytelnik znajdzie tu szczegółowe wyjaśnienia dotyczące kształtowania cen, dystrybucji i promocji marketingowej. Książka poświęca również uwagę zachowaniom konsumentów na rynku oraz procesowi segmentacji rynku. Autorzy prezentują różne rodzaje i procedury badań marketingowych, a także zagłębiają się w temat strategicznego planowania marketingowego. Każdy rozdział kończy się zestawem ćwiczeń, które pomagają utrwalić zdobytą wiedzę. Na zakończenie podręcznika znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy, ułatwiające korzystanie z publikacji.
