Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podstawy Komunikacji Społecznej w Edukacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od wielu lat komunikacja społeczna w edukacji jest przedmiotem różnorodnych badań dydaktycznych. Książka "Podstawy komunikacji społecznej w edukacji" wyróżnia się na polskim rynku jako jedna z pierwszych publikacji, która kompleksowo prezentuje wyniki badań w tej dziedzinie. To interdyscyplinarne dzieło jest skierowane do osób pasjonujących się tematyką komunikacji społecznej, w tym nauczycieli z różnych typów szkół, które przeszły reformę, jak również studentów i pracowników akademickich. Autor w sposób zwięzły i klarowny przedstawia istotę komunikacji społecznej, opisuje różne jej modele oraz zagłębia się w metody programowania neurolingwistycznego (NLP). Porusza także kwestie dotyczące rozmaitych stylów komunikacyjnych nauczycieli, jak i komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej w klasie. Materiał zawarty w tej książce może być skutecznie wykorzystany w procesie przygotowywania zajęć edukacyjnych, stanowiąc nieodzowne źródło wiedzy dla nauczycieli wszystkich przedmiotów w każdym typie szkoły. Pozycja ta zasługuje na miejsce w każdej szkolnej i domowej bibliotece nauczycielskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od wielu lat komunikacja społeczna w edukacji jest przedmiotem różnorodnych badań dydaktycznych. Książka "Podstawy komunikacji społecznej w edukacji" wyróżnia się na polskim rynku jako jedna z pierwszych publikacji, która kompleksowo prezentuje wyniki badań w tej dziedzinie. To interdyscyplinarne dzieło jest skierowane do osób pasjonujących się tematyką komunikacji społecznej, w tym nauczycieli z różnych typów szkół, które przeszły reformę, jak również studentów i pracowników akademickich. Autor w sposób zwięzły i klarowny przedstawia istotę komunikacji społecznej, opisuje różne jej modele oraz zagłębia się w metody programowania neurolingwistycznego (NLP). Porusza także kwestie dotyczące rozmaitych stylów komunikacyjnych nauczycieli, jak i komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej w klasie. Materiał zawarty w tej książce może być skutecznie wykorzystany w procesie przygotowywania zajęć edukacyjnych, stanowiąc nieodzowne źródło wiedzy dla nauczycieli wszystkich przedmiotów w każdym typie szkoły. Pozycja ta zasługuje na miejsce w każdej szkolnej i domowej bibliotece nauczycielskiej.
