Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedagogika. Podręcznik dla pierwszego stopnia kształcenia na poziomie wyższym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten jest nieocenionym źródłem wiedzy dla studentów kierunków takich jak pedagogika, pedagogika specjalna oraz innych przygotowujących do zawodu pedagogicznego i nauczycielskiego. Korzystać z niego mogą także osoby z kręgów akademickich i dydaktycznych oraz profesjonaliści zajmujący się edukacją. Z książki tej studenci dowiedzą się o kluczowych kierunkach w myśleniu pedagogicznym oraz zyskają wgląd w współczesne odkrycia nauk humanistycznych i społecznych. Jest to szczególnie pomocne w przypadku przedmiotów, które mają na celu wprowadzenie do studiowania pedagogiki, jak również tych, które koncentrują się na łączeniu wiedzy teoretycznej z doświadczeniami praktyki edukacyjnej.
Pierwsza część książki poświęcona jest historii i rozwojowi pedagogiki w kontekście cywilizacji zachodniej. Druga część koncentruje się na najistotniejszych problemach współczesnej pedagogiki oraz kwestiach związanych z integrowaniem teorii pedagogicznych z praktyką edukacyjną. Obydwie części zawierają również szczegółowe omówienie zagadnień dotyczących polskiej pedagogiki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten jest nieocenionym źródłem wiedzy dla studentów kierunków takich jak pedagogika, pedagogika specjalna oraz innych przygotowujących do zawodu pedagogicznego i nauczycielskiego. Korzystać z niego mogą także osoby z kręgów akademickich i dydaktycznych oraz profesjonaliści zajmujący się edukacją. Z książki tej studenci dowiedzą się o kluczowych kierunkach w myśleniu pedagogicznym oraz zyskają wgląd w współczesne odkrycia nauk humanistycznych i społecznych. Jest to szczególnie pomocne w przypadku przedmiotów, które mają na celu wprowadzenie do studiowania pedagogiki, jak również tych, które koncentrują się na łączeniu wiedzy teoretycznej z doświadczeniami praktyki edukacyjnej.
Pierwsza część książki poświęcona jest historii i rozwojowi pedagogiki w kontekście cywilizacji zachodniej. Druga część koncentruje się na najistotniejszych problemach współczesnej pedagogiki oraz kwestiach związanych z integrowaniem teorii pedagogicznych z praktyką edukacyjną. Obydwie części zawierają również szczegółowe omówienie zagadnień dotyczących polskiej pedagogiki.
