Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Osoba i media w prawdzie i uczciwości
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Osoba i media w prawdzie i uczciwości” stanowi analizę relacji między jednostką a mediami, uwzględniając kluczowe kwestie badawcze i analityczne wyłaniające się z tego związku. Autor skupia się na analizie mediów z perspektywy ludzkiej osoby, a także bada, jak media mogą wpływać na rozumienie ludzkiej tożsamości. Fundamentem tych badań jest koncepcja osoby w czynie, opracowana przez Karola Wojtyłę, która oferuje bogate możliwości analizy i argumentacji w ramach personalistycznej teorii mediów.
Rozpoczęty ponad dziesięć lat temu projekt „Osoba i media” wykorzystuje tę koncepcję do badania funkcji mediów, jak również do oceny ich etycznych aspektów. Badania przedstawione w monografii dążą do ukazania, jak personalistyczne podejścia mogą wspierać uniwersalne i normatywne zasady etyczne rządzące mediami, koncentrując się na dwóch kluczowych wartościach: prawdzie i uczciwości.
Głównym celem tej książki jest przedstawienie prawdy i uczciwości jako fundamentalnych kryteriów w ocenie ludzkich działań w przestrzeni medialnej, a także jako niezbędnych narzędzi do ochrony wartości i godności każdej osoby. Autor pragnie zachęcić czytelników do refleksji nad mediami, w których prawda i uczciwość dominują jako główne zasady przekazywania informacji i tworzenia opinii, stanowiąc fundament indywidualnych wyborów i życia społecznego. Życzeniem autora jest, by wszyscy czytelnicy mogli żyć i działać w świecie mediów opartym na tych wartościach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
38.88 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 5
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 5 szt.
„Osoba i media w prawdzie i uczciwości” stanowi analizę relacji między jednostką a mediami, uwzględniając kluczowe kwestie badawcze i analityczne wyłaniające się z tego związku. Autor skupia się na analizie mediów z perspektywy ludzkiej osoby, a także bada, jak media mogą wpływać na rozumienie ludzkiej tożsamości. Fundamentem tych badań jest koncepcja osoby w czynie, opracowana przez Karola Wojtyłę, która oferuje bogate możliwości analizy i argumentacji w ramach personalistycznej teorii mediów.
Rozpoczęty ponad dziesięć lat temu projekt „Osoba i media” wykorzystuje tę koncepcję do badania funkcji mediów, jak również do oceny ich etycznych aspektów. Badania przedstawione w monografii dążą do ukazania, jak personalistyczne podejścia mogą wspierać uniwersalne i normatywne zasady etyczne rządzące mediami, koncentrując się na dwóch kluczowych wartościach: prawdzie i uczciwości.
Głównym celem tej książki jest przedstawienie prawdy i uczciwości jako fundamentalnych kryteriów w ocenie ludzkich działań w przestrzeni medialnej, a także jako niezbędnych narzędzi do ochrony wartości i godności każdej osoby. Autor pragnie zachęcić czytelników do refleksji nad mediami, w których prawda i uczciwość dominują jako główne zasady przekazywania informacji i tworzenia opinii, stanowiąc fundament indywidualnych wyborów i życia społecznego. Życzeniem autora jest, by wszyscy czytelnicy mogli żyć i działać w świecie mediów opartym na tych wartościach.