Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ortograffiti Miks. Poziom podstawowy. Część 1. Klasy 4-6. Szkoła podstawowa
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowa wersja Ortograffiti. Czytam, rozumiem piszę dla uczniów klas IV-VI
Zeszyt ćwiczeń przeznaczony dla uczniów z dysleksją i dysortografią z klas IVVI szkoły podstawowej. Mogą z nim pracować zarówno czwartoklasiści, piątoklasiści, jak i szóstoklasiści wybór zależy od poziomu umiejętności ucznia. W podejściu standardowym najlepiej zacząć od części 1. poziomu podstawowego, by potem przejść do kolejnych części i poziomów. Cała seria składa się z sześciu zeszytów ćwiczeń na różnych poziomach trudności, po dwa zeszyty na rok szkolny.
W jednym zeszycie ćwiczeń zgromadzono zróżnicowany materiał ortograficzny miks trudności ortograficznych, który następnie jest powtarzany w kolejnych zeszytach ćwiczeń, ale na wyższym poziomie. Taki układ jest podyktowany wynikiem badań, które wskazują, że uczniowie z dysleksją lepiej przyswajają coś, co jest przedstawione w krótkich, skoncentrowanych pigułkach, a następnie wielokrotnie powtarzane, niż zebrane w długich jednorazowych sekwencjach (jedna zasada ortograficzna przez dłuższy czas).
Warto wybrać tę serię do pracy z uczniem z dysleksją i dysortografią, gdyż zawarte w niej ćwiczenia rozwijają:
umiejętność czytania, zwłaszcza w zakresie tempa czytania i rozumienia czytanego tekstu;
umiejętność pisania poprawnego pod względem ortograficznym;
funkcje uczestniczące w nauce czytania i pisania: wzrokowo-przestrzenne, słuchowo-językowe i motoryczne;
zdolność szybszego uczenia się przez wprowadzenie technik aktywizujących mózg;
umiejętność samooceny, która podnosi motywację do nauki.
Zeszyt ćwiczeń składa się z 10 bloków każdy przeznaczony do realizacji na jednych zajęciach 45-minutowych:
Zabawy z ortografią rozgrzewka
U na początku i na końcu wyrazu
Ó wymieniające się na o, a, e
Ó niewymienne
Głoski dźwięczne i bezdźwięczne w wyrazach z ó i u
Rz wymieniające się na r i w zakończeniach -arz, -erz
Rz niewymienne
Ż wymieniające się na g, h, dz, s, z, ź (zi)
Ż niewymienne
Powtórzenie i utrwalenie poznanych zasad
Zalecana jest kontynuacja pracy przez realizację zadań z zeszytu Ortograffiti. MIKS. Poziom podstawowy. Część 2.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowa wersja Ortograffiti. Czytam, rozumiem piszę dla uczniów klas IV-VI
Zeszyt ćwiczeń przeznaczony dla uczniów z dysleksją i dysortografią z klas IVVI szkoły podstawowej. Mogą z nim pracować zarówno czwartoklasiści, piątoklasiści, jak i szóstoklasiści wybór zależy od poziomu umiejętności ucznia. W podejściu standardowym najlepiej zacząć od części 1. poziomu podstawowego, by potem przejść do kolejnych części i poziomów. Cała seria składa się z sześciu zeszytów ćwiczeń na różnych poziomach trudności, po dwa zeszyty na rok szkolny.
W jednym zeszycie ćwiczeń zgromadzono zróżnicowany materiał ortograficzny miks trudności ortograficznych, który następnie jest powtarzany w kolejnych zeszytach ćwiczeń, ale na wyższym poziomie. Taki układ jest podyktowany wynikiem badań, które wskazują, że uczniowie z dysleksją lepiej przyswajają coś, co jest przedstawione w krótkich, skoncentrowanych pigułkach, a następnie wielokrotnie powtarzane, niż zebrane w długich jednorazowych sekwencjach (jedna zasada ortograficzna przez dłuższy czas).
Warto wybrać tę serię do pracy z uczniem z dysleksją i dysortografią, gdyż zawarte w niej ćwiczenia rozwijają:
umiejętność czytania, zwłaszcza w zakresie tempa czytania i rozumienia czytanego tekstu;
umiejętność pisania poprawnego pod względem ortograficznym;
funkcje uczestniczące w nauce czytania i pisania: wzrokowo-przestrzenne, słuchowo-językowe i motoryczne;
zdolność szybszego uczenia się przez wprowadzenie technik aktywizujących mózg;
umiejętność samooceny, która podnosi motywację do nauki.
Zeszyt ćwiczeń składa się z 10 bloków każdy przeznaczony do realizacji na jednych zajęciach 45-minutowych:
Zabawy z ortografią rozgrzewka
U na początku i na końcu wyrazu
Ó wymieniające się na o, a, e
Ó niewymienne
Głoski dźwięczne i bezdźwięczne w wyrazach z ó i u
Rz wymieniające się na r i w zakończeniach -arz, -erz
Rz niewymienne
Ż wymieniające się na g, h, dz, s, z, ź (zi)
Ż niewymienne
Powtórzenie i utrwalenie poznanych zasad
Zalecana jest kontynuacja pracy przez realizację zadań z zeszytu Ortograffiti. MIKS. Poziom podstawowy. Część 2.