Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Organizacja pracy biurowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Organizacja pracy biurowej. Wydanie II" został stworzony z myślą o uczniach szkół policealnych specjalizujących się w kierunku technik administracji, a także o osobach, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu prowadzenia działalności biurowej. Publikacja ta obejmuje szerokie spektrum tematów związanych z funkcjonowaniem biura. Czytelnicy znajdą tu szczegółowe informacje dotyczące charakterystyki pracy biurowej, przepisów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz efektywnego zarządzania biurem.
Książka oferuje praktyczne wskazówki na temat redagowania różnego rodzaju pism oraz organizacji i zarządzania obiegiem korespondencji. Znajomość zasad prowadzenia korespondencji służbowej w pięciu językach to kolejna wartościowa umiejętność, którą można zdobyć dzięki lekturze tego podręcznika. Istotnym punktem jest również organizowanie spotkań służbowych oraz umiejętność profesjonalnej obsługi interesantów i udzielania im informacji. Nie pominięto też aspektu Public Relations w codziennej pracy biurowej.
Dodatkowym atutem podręcznika są rozbudowane zestawy ćwiczeń, które umożliwiają czytelnikom praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Materiały zawarte w tej publikacji są zgodne z nową podstawą programową dla technika administracji, co czyni z niej nieocenione wsparcie w procesie edukacji i rozwoju zawodowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Organizacja pracy biurowej. Wydanie II" został stworzony z myślą o uczniach szkół policealnych specjalizujących się w kierunku technik administracji, a także o osobach, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu prowadzenia działalności biurowej. Publikacja ta obejmuje szerokie spektrum tematów związanych z funkcjonowaniem biura. Czytelnicy znajdą tu szczegółowe informacje dotyczące charakterystyki pracy biurowej, przepisów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz efektywnego zarządzania biurem.
Książka oferuje praktyczne wskazówki na temat redagowania różnego rodzaju pism oraz organizacji i zarządzania obiegiem korespondencji. Znajomość zasad prowadzenia korespondencji służbowej w pięciu językach to kolejna wartościowa umiejętność, którą można zdobyć dzięki lekturze tego podręcznika. Istotnym punktem jest również organizowanie spotkań służbowych oraz umiejętność profesjonalnej obsługi interesantów i udzielania im informacji. Nie pominięto też aspektu Public Relations w codziennej pracy biurowej.
Dodatkowym atutem podręcznika są rozbudowane zestawy ćwiczeń, które umożliwiają czytelnikom praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Materiały zawarte w tej publikacji są zgodne z nową podstawą programową dla technika administracji, co czyni z niej nieocenione wsparcie w procesie edukacji i rozwoju zawodowego.
