Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Opowiedz mi o sobie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zadawanie pytań to jedna z kluczowych umiejętności komunikacyjnych, która nie tylko wspiera wymianę myśli, ale także ułatwia wzajemne zrozumienie i jest kluczowym elementem edukacji. Książka została stworzona z myślą o uczniach z niepełnosprawnościami intelektualnymi i trudnościami w komunikacji, a jej głównym celem jest zachęcenie ich do aktywnego uczestnictwa w rozmowie i inicjowania dialogu.
Karty pracy zawarte w publikacji są podzielone na sześć tematycznych kategorii, które obejmują: "Jak się czujesz? Co lubisz?", "Wydarzenia z życia", "Ważne dni w roku", "Zwierzęta", "Szkoła" oraz "Działamy razem". Po wyborze interesującej kategorii, uczniowie mają możliwość zgłębienia wybranego tematu, kierując pytania do nauczycieli lub rówieśników. Taki sposób pracy umożliwia uczniom poczucie kontroli nad procesem nauki, jednocześnie przekształcając tradycyjną formę oceniania poprzez odpytywanie w prawdziwie inspirujący dialog.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zadawanie pytań to jedna z kluczowych umiejętności komunikacyjnych, która nie tylko wspiera wymianę myśli, ale także ułatwia wzajemne zrozumienie i jest kluczowym elementem edukacji. Książka została stworzona z myślą o uczniach z niepełnosprawnościami intelektualnymi i trudnościami w komunikacji, a jej głównym celem jest zachęcenie ich do aktywnego uczestnictwa w rozmowie i inicjowania dialogu.
Karty pracy zawarte w publikacji są podzielone na sześć tematycznych kategorii, które obejmują: "Jak się czujesz? Co lubisz?", "Wydarzenia z życia", "Ważne dni w roku", "Zwierzęta", "Szkoła" oraz "Działamy razem". Po wyborze interesującej kategorii, uczniowie mają możliwość zgłębienia wybranego tematu, kierując pytania do nauczycieli lub rówieśników. Taki sposób pracy umożliwia uczniom poczucie kontroli nad procesem nauki, jednocześnie przekształcając tradycyjną formę oceniania poprzez odpytywanie w prawdziwie inspirujący dialog.
