Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Opowiadania, które napisałem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jarek Westermark w swoich opowiadaniach znakomicie łączy umiejętność tworzenia fascynujących fabuł z skłonnością do literackich eksperymentów, poczuciem humoru i doskonałą obserwacją. Znaczna część zbioru jego utworów znajduje się na styku literatury popularnej i ambitnej. Autor sprawnie dobiera z obu tych światów to, co najlepsze – umiejętnie utrzymuje napięcie, oferując czytelnikowi rozrywkę, a jednocześnie, łamiąc wiele gatunkowych konwencji, takich jak detektywistyczna, fantasy, horror czy thriller, prowokuje do refleksji nad naszą rzeczywistością. Zainteresowanie codziennymi aspektami życia nie hamuje jednak jego pisarskiej kreatywności, która, zarówno poważnie, jak i z przymrużeniem oka, bada inne niż ludzkie światy i byty. Jak zauważa bohater jednego z opowiadań: „Kto raz wpadnie w sidła opowieści, ten może się z nich już nigdy nie wydostać”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jarek Westermark w swoich opowiadaniach znakomicie łączy umiejętność tworzenia fascynujących fabuł z skłonnością do literackich eksperymentów, poczuciem humoru i doskonałą obserwacją. Znaczna część zbioru jego utworów znajduje się na styku literatury popularnej i ambitnej. Autor sprawnie dobiera z obu tych światów to, co najlepsze – umiejętnie utrzymuje napięcie, oferując czytelnikowi rozrywkę, a jednocześnie, łamiąc wiele gatunkowych konwencji, takich jak detektywistyczna, fantasy, horror czy thriller, prowokuje do refleksji nad naszą rzeczywistością. Zainteresowanie codziennymi aspektami życia nie hamuje jednak jego pisarskiej kreatywności, która, zarówno poważnie, jak i z przymrużeniem oka, bada inne niż ludzkie światy i byty. Jak zauważa bohater jednego z opowiadań: „Kto raz wpadnie w sidła opowieści, ten może się z nich już nigdy nie wydostać”.
