Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Opłata drogowa jako narzędzie przesunięć międzygał
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem książki jest przedstawienie koncepcji wspierania opłaty drogowej jako narzędzia realizacji założeń paradygmatu przesunięć międzygałęziowych w transporcie ładunków w Polsce. Struktura publikacji została skonstruowana z myślą o tym celu, skupiając się na kluczowym problemie badawczym. Monografia zawiera wstęp, pięć rozdziałów oraz zakończenie.
Pierwsze dwa rozdziały stanowią fundament teoretyczny pracy. W pierwszym omówiona jest rola, jaką pełni opłata drogowa we współczesnej gospodarce, a w drugim przybliżony zostaje unijny paradygmat przesunięć międzygałęziowych. Trzeci rozdział ma charakter analityczny i prezentuje europejskie systemy poboru opłat drogowych. Rozdział czwarty bazuje na badaniach, oferując przegląd dotychczasowych badań oraz przedstawienie i analizę własnych wyników. To stanowi bazę do opracowania koncepcji systemu poboru opłat drogowych, który wspiera osiąganie celów paradygmatu przesunięć międzygałęziowych w Polskim kontekście, co jest tematem piątego rozdziału.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem książki jest przedstawienie koncepcji wspierania opłaty drogowej jako narzędzia realizacji założeń paradygmatu przesunięć międzygałęziowych w transporcie ładunków w Polsce. Struktura publikacji została skonstruowana z myślą o tym celu, skupiając się na kluczowym problemie badawczym. Monografia zawiera wstęp, pięć rozdziałów oraz zakończenie.
Pierwsze dwa rozdziały stanowią fundament teoretyczny pracy. W pierwszym omówiona jest rola, jaką pełni opłata drogowa we współczesnej gospodarce, a w drugim przybliżony zostaje unijny paradygmat przesunięć międzygałęziowych. Trzeci rozdział ma charakter analityczny i prezentuje europejskie systemy poboru opłat drogowych. Rozdział czwarty bazuje na badaniach, oferując przegląd dotychczasowych badań oraz przedstawienie i analizę własnych wyników. To stanowi bazę do opracowania koncepcji systemu poboru opłat drogowych, który wspiera osiąganie celów paradygmatu przesunięć międzygałęziowych w Polskim kontekście, co jest tematem piątego rozdziału.
