Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Odpowiedzialność przedsiębiorcy turystycznego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy o świadczenie usług turystycznych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta oferuje wszechstronną analizę kwestii związanych z odpowiedzialnością kontraktową przedsiębiorców z sektora turystycznego wobec klientów, z uwzględnieniem zarówno pojedynczych usług, jak i złożonych pakietów turystycznych. Autorzy przyglądają się skomplikowanym zagadnieniom teoretycznym oraz wyzwaniom praktycznym, takim jak zakres odpowiedzialności organizatorów turystyki, skutki zaniedbania przez przedsiębiorcę obowiązków rejestracyjnych, a także odpowiedzialność za niematerialne straty wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, jak np. zmarnowany urlop. Publikacja kładzie nacisk na kompleksowość, omawiając zasady odpowiedzialności różnorodnych uczestników rynku turystycznego: organizatorów, pośredników, agentów, przewodników, pilotów wycieczek oraz hotelarzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta oferuje wszechstronną analizę kwestii związanych z odpowiedzialnością kontraktową przedsiębiorców z sektora turystycznego wobec klientów, z uwzględnieniem zarówno pojedynczych usług, jak i złożonych pakietów turystycznych. Autorzy przyglądają się skomplikowanym zagadnieniom teoretycznym oraz wyzwaniom praktycznym, takim jak zakres odpowiedzialności organizatorów turystyki, skutki zaniedbania przez przedsiębiorcę obowiązków rejestracyjnych, a także odpowiedzialność za niematerialne straty wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, jak np. zmarnowany urlop. Publikacja kładzie nacisk na kompleksowość, omawiając zasady odpowiedzialności różnorodnych uczestników rynku turystycznego: organizatorów, pośredników, agentów, przewodników, pilotów wycieczek oraz hotelarzy.
