Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Odkrywam swoje supermoce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem tej książki jest wspieranie nastolatków, zwłaszcza tych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, w rozwijaniu ich samooceny i poczucia własnej wartości. Zawiera 40 kart pracy, które zostały zaprojektowane z myślą o ułatwieniu tego procesu, zarówno dla samych uczniów, jak i ich nauczycieli, terapeutów oraz rodziców. Te materiały doskonale nadają się do wykorzystania podczas sesji rewalidacyjnych oraz spotkań z psychologiem, niezależnie od tego, czy są to zajęcia indywidualne, czy grupowe.
Wielu młodych ludzi nieneurotypowych boryka się z poczuciem odmienności i niższości w porównaniu do swoich rówieśników. Takie uczucia mogą prowadzić do przekonania, że są niewystarczający. Praca z tą publikacją umożliwia przeciwdziałanie tym negatywnym przekonaniom poprzez odkrywanie swoich wewnętrznych „supermocy”. Uczniowie będą mieli okazję nauczyć się sztuki samoakceptacji, doceniania codziennych drobnych radości oraz pozytywnego myślenia, nawet w obliczu wyzwań.
Dodatkowo, książka zachęca do regularnego dbania o swoją wewnętrzną energię, akceptacji rzeczy, na które nie mamy wpływu, praktykowania uważności oraz ochrony swoich osobistych granic. Wizualnie, zadania zostały zaprojektowane w sposób atrakcyjny, przypominający ekran telefonu komórkowego, co sprawia, że praca z materiałem jest nie tylko edukacyjna, ale i przyjemna. Dzięki temu odkrywanie swoich możliwości staje się dla uczniów satysfakcjonującym i wartościowym doświadczeniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem tej książki jest wspieranie nastolatków, zwłaszcza tych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, w rozwijaniu ich samooceny i poczucia własnej wartości. Zawiera 40 kart pracy, które zostały zaprojektowane z myślą o ułatwieniu tego procesu, zarówno dla samych uczniów, jak i ich nauczycieli, terapeutów oraz rodziców. Te materiały doskonale nadają się do wykorzystania podczas sesji rewalidacyjnych oraz spotkań z psychologiem, niezależnie od tego, czy są to zajęcia indywidualne, czy grupowe.
Wielu młodych ludzi nieneurotypowych boryka się z poczuciem odmienności i niższości w porównaniu do swoich rówieśników. Takie uczucia mogą prowadzić do przekonania, że są niewystarczający. Praca z tą publikacją umożliwia przeciwdziałanie tym negatywnym przekonaniom poprzez odkrywanie swoich wewnętrznych „supermocy”. Uczniowie będą mieli okazję nauczyć się sztuki samoakceptacji, doceniania codziennych drobnych radości oraz pozytywnego myślenia, nawet w obliczu wyzwań.
Dodatkowo, książka zachęca do regularnego dbania o swoją wewnętrzną energię, akceptacji rzeczy, na które nie mamy wpływu, praktykowania uważności oraz ochrony swoich osobistych granic. Wizualnie, zadania zostały zaprojektowane w sposób atrakcyjny, przypominający ekran telefonu komórkowego, co sprawia, że praca z materiałem jest nie tylko edukacyjna, ale i przyjemna. Dzięki temu odkrywanie swoich możliwości staje się dla uczniów satysfakcjonującym i wartościowym doświadczeniem.
