Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ocenianie szkolne bez tajemnic
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Źródła tajemnic związanych z ocenianiem w szkołach można podzielić na trzy główne kategorie: brak świadomości dotyczącej założeń, zalet oraz ograniczeń procesu oceniania; nieznajomość uczniów, a szczególnie ich potrzeb w kontekście oceniania; oraz długotrwały zwyczaj ukrywania przed uczniami nie tyle bieżących ocen, co zasad, strategii i kryteriów, które wpływają na te oceny.
Transparentność w procesie oceniania szkolnego stanowi znaczący krok naprzód. Aby ją osiągnąć, nie wystarczy jedynie wprowadzić odpowiednich haseł. Konieczne jest tworzenie dokumentacji i narzędzi, a także przedyskutowanie oraz wypróbowanie różnych metod. Ponadto, istotne jest kształtowanie kultury współpracy pomiędzy nauczycielami a uczniami w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Źródła tajemnic związanych z ocenianiem w szkołach można podzielić na trzy główne kategorie: brak świadomości dotyczącej założeń, zalet oraz ograniczeń procesu oceniania; nieznajomość uczniów, a szczególnie ich potrzeb w kontekście oceniania; oraz długotrwały zwyczaj ukrywania przed uczniami nie tyle bieżących ocen, co zasad, strategii i kryteriów, które wpływają na te oceny.
Transparentność w procesie oceniania szkolnego stanowi znaczący krok naprzód. Aby ją osiągnąć, nie wystarczy jedynie wprowadzić odpowiednich haseł. Konieczne jest tworzenie dokumentacji i narzędzi, a także przedyskutowanie oraz wypróbowanie różnych metod. Ponadto, istotne jest kształtowanie kultury współpracy pomiędzy nauczycielami a uczniami w tej dziedzinie.
