Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Obstrukcja insługi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka kreuje przestrzeń pełną „dwuznacznych jednośladów”, postaci o złożonej tożsamości, które nieustannie dążą do odkrycia swojego prawdziwego „ja”. Ta narracyjna technika prowadzi do powstania dynamicznej poezji, w której spontaniczne wyrażanie swojej osobowości staje się kluczowe. Szczerość odgrywa istotną rolę, będąc gwarancją autentycznego (samo)poznania, co przekształca poezję w swego rodzaju „sobologię”. Pozwala to zgłębiać złożone uwikłania osobiste bohatera, który szuka stabilnego punktu w dynamicznie zmieniającym się świecie. Świat ten nie jest postrzegany jako stały obraz, lecz jako kalejdoskop stale zmieniających się, lecz spójnych elementów. W ten sposób Sobolczyk kontynuuje tradycje awangardowej poezji XX wieku, nawiązując choćby do graficzno-słownych eksperymentów Tytusa Czyżewskiego, co podkreśla głęboko zakorzenioną tradycję w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka kreuje przestrzeń pełną „dwuznacznych jednośladów”, postaci o złożonej tożsamości, które nieustannie dążą do odkrycia swojego prawdziwego „ja”. Ta narracyjna technika prowadzi do powstania dynamicznej poezji, w której spontaniczne wyrażanie swojej osobowości staje się kluczowe. Szczerość odgrywa istotną rolę, będąc gwarancją autentycznego (samo)poznania, co przekształca poezję w swego rodzaju „sobologię”. Pozwala to zgłębiać złożone uwikłania osobiste bohatera, który szuka stabilnego punktu w dynamicznie zmieniającym się świecie. Świat ten nie jest postrzegany jako stały obraz, lecz jako kalejdoskop stale zmieniających się, lecz spójnych elementów. W ten sposób Sobolczyk kontynuuje tradycje awangardowej poezji XX wieku, nawiązując choćby do graficzno-słownych eksperymentów Tytusa Czyżewskiego, co podkreśla głęboko zakorzenioną tradycję w tej dziedzinie.
