Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Obrazki do kształtowania percepcji słuchowej..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta koncentruje się na rozwijaniu umiejętności słuchania fonematycznego i poprawnej wymowy wśród obcokrajowców uczących się języka polskiego. Autorka zastosowuje ilustracje przedstawiające 63 pary minimalne – wyrażenia różniące się jedynie jedną głoską, ale mające różne znaczenia – jako główne narzędzie wspomagające ten proces. Dobór słów oparto na wieloletnim doświadczeniu autorki w nauczaniu języka polskiego jako obcego, szczególnie uwzględniając wyzwania, przed którymi stają uczący się w zakresie artykulacji dźwięków języka polskiego. Słownictwo wybrane do tych ćwiczeń pochodzi głównie z poziomu podstawowego, gdyż w początkowej fazie nauki akcentuje się zazwyczaj poprawną wymowę.
Materiały dla czytelników obejmują 100 obrazków, z których każdy ilustruje inną parę minimalną. Dołączony przewodnik nie tylko zawiera instrukcje dotyczące wykorzystania tych ilustracji na lekcjach, ale także oferuje naukowo-metodyczne omówienie kształtowania wyrazistości mowy w nauczaniu języka obcego. Autor zwraca uwagę na znaczenie dobrej wymowy w komunikacji i omawia różnorodne podejścia do pracy nad wymową w języku obcym. W dalszej części przewodnika znajduje się obszerny spis literatury, obejmujący ponad sto pozycji poświęconych nauce polskiej wymowy przez cudzoziemców.
Publikacja ta jest nieocenionym źródłem dla nauczycieli i lektorów języka polskiego jako obcego, a także dla osób zajmujących się teoretycznie dydaktyką języka polskiego. Może również znaleźć zastosowanie w pracy logopedów oraz nauczycieli pracujących w szkołach z rosnącą liczbą dzieci imigrantów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta koncentruje się na rozwijaniu umiejętności słuchania fonematycznego i poprawnej wymowy wśród obcokrajowców uczących się języka polskiego. Autorka zastosowuje ilustracje przedstawiające 63 pary minimalne – wyrażenia różniące się jedynie jedną głoską, ale mające różne znaczenia – jako główne narzędzie wspomagające ten proces. Dobór słów oparto na wieloletnim doświadczeniu autorki w nauczaniu języka polskiego jako obcego, szczególnie uwzględniając wyzwania, przed którymi stają uczący się w zakresie artykulacji dźwięków języka polskiego. Słownictwo wybrane do tych ćwiczeń pochodzi głównie z poziomu podstawowego, gdyż w początkowej fazie nauki akcentuje się zazwyczaj poprawną wymowę.
Materiały dla czytelników obejmują 100 obrazków, z których każdy ilustruje inną parę minimalną. Dołączony przewodnik nie tylko zawiera instrukcje dotyczące wykorzystania tych ilustracji na lekcjach, ale także oferuje naukowo-metodyczne omówienie kształtowania wyrazistości mowy w nauczaniu języka obcego. Autor zwraca uwagę na znaczenie dobrej wymowy w komunikacji i omawia różnorodne podejścia do pracy nad wymową w języku obcym. W dalszej części przewodnika znajduje się obszerny spis literatury, obejmujący ponad sto pozycji poświęconych nauce polskiej wymowy przez cudzoziemców.
Publikacja ta jest nieocenionym źródłem dla nauczycieli i lektorów języka polskiego jako obcego, a także dla osób zajmujących się teoretycznie dydaktyką języka polskiego. Może również znaleźć zastosowanie w pracy logopedów oraz nauczycieli pracujących w szkołach z rosnącą liczbą dzieci imigrantów.
