Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
O sporcie inaczej. Felietony
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
P. Iwańczyk w swojej książce w nietypowy sposób podchodzi do tematu prasy sportowej, który zazwyczaj koncentruje się na problemach normatywno-stylistycznych. Jego praca udowadnia, że dziennikarstwo sportowe, mimo krytyki, potrafi być wyjątkowo wartościowe tak pod względem językowym, jak i konceptualnym. Autor przygląda się felietonom – gatunkowi, który wymaga od pisarza nie lada umiejętności i finezji. Analiza Iwańczyka jest szczególnie interesująca, ponieważ nie ogranicza się jedynie do klasycznego badania felietonów jako formy publicystycznej, czego było już wiele. Wręcz przeciwnie, autor odkrywa różnorodne wcielenia felietonu, który może przyjmować cechy znane zarówno z sylwetek, reportaży podróżniczych, recenzji, editoriali, jak i nawet bajek czy dokumentów administracyjnych. Taka wszechstronna analiza i jej wyniki są nie tylko ciekawe, ale i inspirujące, zwłaszcza dla przyszłych dziennikarzy, wskazując na bogactwo form i możliwość twórczej adaptacji w dzisiejszym dziennikarstwie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
P. Iwańczyk w swojej książce w nietypowy sposób podchodzi do tematu prasy sportowej, który zazwyczaj koncentruje się na problemach normatywno-stylistycznych. Jego praca udowadnia, że dziennikarstwo sportowe, mimo krytyki, potrafi być wyjątkowo wartościowe tak pod względem językowym, jak i konceptualnym. Autor przygląda się felietonom – gatunkowi, który wymaga od pisarza nie lada umiejętności i finezji. Analiza Iwańczyka jest szczególnie interesująca, ponieważ nie ogranicza się jedynie do klasycznego badania felietonów jako formy publicystycznej, czego było już wiele. Wręcz przeciwnie, autor odkrywa różnorodne wcielenia felietonu, który może przyjmować cechy znane zarówno z sylwetek, reportaży podróżniczych, recenzji, editoriali, jak i nawet bajek czy dokumentów administracyjnych. Taka wszechstronna analiza i jej wyniki są nie tylko ciekawe, ale i inspirujące, zwłaszcza dla przyszłych dziennikarzy, wskazując na bogactwo form i możliwość twórczej adaptacji w dzisiejszym dziennikarstwie.
