Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
O rozwoju mowy dziecka w.2 uzupełnione
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsze wydanie tej książki, które pojawiło się w 2015 roku, szybko zyskało dużą popularność i uznanie, wyróżniając się jako istotna publikacja w kontekście badań nad mową dzieci. W polskiej literaturze brakowało podobnych opracowań, co jeszcze bardziej podkreślało jej unikalność i wartość. Książka profesor Józefa Porayskiego-Pomsty pełni funkcję przewodnika po złożonym świecie metodologii badań nad rozwojem mowy dziecka, prezentując szczegółowy przegląd teorii badawczych oraz wprowadzając autorską koncepcję periodyzacji rozwoju mowy.
Opracowanie skupia się na dwóch głównych obszarach badawczych. Pierwszy z nich zajmuje się analizą teorii dotyczących badań nad mową dzieci, przy czym autor oferuje szeroki przegląd historycznych i współczesnych podejść lingwistycznych. Drugi natomiast podejmuje zagadnienie norm rozwojowych werbalnych i prezentuje, jak polscy badacze podchodzą do periodyzacji rozwoju mowy dziecka. Autor analizuje i interpretuje wyniki badań nad różnymi aspektami przyswajania języka przez polskie dzieci, a także przedstawia własną propozycję periodyzacji tego procesu.
Badania nad mową dziecka otwierają fascynujące możliwości poznawcze, pozwalając zgłębić jedną z najbardziej zagadkowych cech człowieka — zdolność do mowy i myślenia. Opracowanie to nie tylko bada historyczny i gatunkowy rozwój języka oraz jego wpływ na kształtowanie się jednostek i społeczeństw, ale także poszukuje odpowiedzi na fundamentalne pytania o samą naturę ludzkiej komunikacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsze wydanie tej książki, które pojawiło się w 2015 roku, szybko zyskało dużą popularność i uznanie, wyróżniając się jako istotna publikacja w kontekście badań nad mową dzieci. W polskiej literaturze brakowało podobnych opracowań, co jeszcze bardziej podkreślało jej unikalność i wartość. Książka profesor Józefa Porayskiego-Pomsty pełni funkcję przewodnika po złożonym świecie metodologii badań nad rozwojem mowy dziecka, prezentując szczegółowy przegląd teorii badawczych oraz wprowadzając autorską koncepcję periodyzacji rozwoju mowy.
Opracowanie skupia się na dwóch głównych obszarach badawczych. Pierwszy z nich zajmuje się analizą teorii dotyczących badań nad mową dzieci, przy czym autor oferuje szeroki przegląd historycznych i współczesnych podejść lingwistycznych. Drugi natomiast podejmuje zagadnienie norm rozwojowych werbalnych i prezentuje, jak polscy badacze podchodzą do periodyzacji rozwoju mowy dziecka. Autor analizuje i interpretuje wyniki badań nad różnymi aspektami przyswajania języka przez polskie dzieci, a także przedstawia własną propozycję periodyzacji tego procesu.
Badania nad mową dziecka otwierają fascynujące możliwości poznawcze, pozwalając zgłębić jedną z najbardziej zagadkowych cech człowieka — zdolność do mowy i myślenia. Opracowanie to nie tylko bada historyczny i gatunkowy rozwój języka oraz jego wpływ na kształtowanie się jednostek i społeczeństw, ale także poszukuje odpowiedzi na fundamentalne pytania o samą naturę ludzkiej komunikacji.
