Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Niezwykłe dzieci, nieobce języki. O indywidualizacji w kształceniu językowym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza książka w sposób kompetentny i wszechstronny zajmuje się ważnymi zagadnieniami związanymi z nauką i nauczaniem języków obcych, kładąc szczególny nacisk na potrzeby dzieci z trudnościami w języku, mowie i komunikacji. Autorka przedstawia nowoczesne, poparte najnowszymi badaniami rozwiązania, które są jednocześnie praktyczne i użyteczne. Rozwiązania te łączą naukę języka ojczystego z nauką języka obcego, umożliwiając ich natychmiastowe zastosowanie w szkolnym nauczaniu języków obcych, szczególnie w kontekście podejścia inkluzyjnego do pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Szczególnie godne uwagi jest umiejętne dobieranie przykładów, które eliminują wszelkie wątpliwości dotyczące charakteru braków i wspomagają diagnozowanie komunikacyjnego funkcjonowania uczniów. Książka jest wzbogacona o materiał filmowy, który ilustruje praktyczne aspekty nauczania języka w szkołach, skierowane do dzieci wymagających specjalnego wsparcia edukacyjnego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza książka w sposób kompetentny i wszechstronny zajmuje się ważnymi zagadnieniami związanymi z nauką i nauczaniem języków obcych, kładąc szczególny nacisk na potrzeby dzieci z trudnościami w języku, mowie i komunikacji. Autorka przedstawia nowoczesne, poparte najnowszymi badaniami rozwiązania, które są jednocześnie praktyczne i użyteczne. Rozwiązania te łączą naukę języka ojczystego z nauką języka obcego, umożliwiając ich natychmiastowe zastosowanie w szkolnym nauczaniu języków obcych, szczególnie w kontekście podejścia inkluzyjnego do pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Szczególnie godne uwagi jest umiejętne dobieranie przykładów, które eliminują wszelkie wątpliwości dotyczące charakteru braków i wspomagają diagnozowanie komunikacyjnego funkcjonowania uczniów. Książka jest wzbogacona o materiał filmowy, który ilustruje praktyczne aspekty nauczania języka w szkołach, skierowane do dzieci wymagających specjalnego wsparcia edukacyjnego.
