Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Niepełnosprawność w polskiej literaturze XX i XXI wieku dla dzieci i młodzieży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ma potencjał, by stać się kluczowym odniesieniem w rozważaniach dotyczących niepełnosprawności, a badania przeprowadzone przez Alicję Fidowicz z pewnością pozostaną niedoścignione. Autorka, posługując się jeszcze mało znaną w Polsce dziedziną disability studies, jako pierwsza włączyła polską literaturę w międzynarodowy dyskurs dotyczący niepełnosprawności na tak szeroką skalę. Opierając się na światowej literaturze specjalistycznej, Fidowicz stworzyła nowatorskie narzędzia badawcze, które efektywnie zastosowała podczas analizy polskiej literatury skierowanej do dzieci i młodzieży. Takie osiągnięcia podkreśla również dr hab. Małgorzata Wójcik-Dudek, profesor Uniwersytetu Śląskiego, w swojej recenzji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ma potencjał, by stać się kluczowym odniesieniem w rozważaniach dotyczących niepełnosprawności, a badania przeprowadzone przez Alicję Fidowicz z pewnością pozostaną niedoścignione. Autorka, posługując się jeszcze mało znaną w Polsce dziedziną disability studies, jako pierwsza włączyła polską literaturę w międzynarodowy dyskurs dotyczący niepełnosprawności na tak szeroką skalę. Opierając się na światowej literaturze specjalistycznej, Fidowicz stworzyła nowatorskie narzędzia badawcze, które efektywnie zastosowała podczas analizy polskiej literatury skierowanej do dzieci i młodzieży. Takie osiągnięcia podkreśla również dr hab. Małgorzata Wójcik-Dudek, profesor Uniwersytetu Śląskiego, w swojej recenzji.
