Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Niemiecki w biznesie. Niezbędnik językowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "NIEMIECKI W BIZNESIE. Niezbędnik językowy dla pracowników i właścicieli firm" autorstwa Ewy Marii Rostek to kluczowe narzędzie dla każdego, kto na co dzień lub okazjonalnie współpracuje z niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi.
Publikacja oferuje wyjątkowy zbiór 2200 niemieckich zdań wraz z ich polskimi tłumaczeniami, które są niezbędne do efektywnej komunikacji telefonicznej, pisemnej i ustnej z klientami. Znajdziemy tu zwroty przydatne podczas negocjacji oraz w różnorodnych sytuacjach biznesowych, takich jak spotkania, konferencje czy wspólne projekty.
Ta książka jest skierowana do osób pragnących wzbogacić swoją znajomość języka niemieckiego o terminologię związaną z biznesem. Jest to użyteczne źródło wiedzy zarówno dla obecnych i przyszłych pracowników sekretariatów oraz działów obsługi klienta, jak i dla właścicieli firm, którzy bezpośrednio współpracują z zagranicznymi kontrahentami. Dodatkowo, publikacja może zainteresować studentów planujących karierę w działach sprzedaży dużych firm lub tych, którzy zamierzają założyć własną działalność gospodarczą, a także uczniów szkół i kursów przygotowujących do pracy w biurach.
"NIEMIECKI W BIZNESIE" to doskonała pomoc w przygotowaniu do rozmów o firmie, działalności gospodarczej oraz w rozwiązywaniu wszelkich problemów wynikających z kooperacji z klientami niemieckojęzycznymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "NIEMIECKI W BIZNESIE. Niezbędnik językowy dla pracowników i właścicieli firm" autorstwa Ewy Marii Rostek to kluczowe narzędzie dla każdego, kto na co dzień lub okazjonalnie współpracuje z niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi.
Publikacja oferuje wyjątkowy zbiór 2200 niemieckich zdań wraz z ich polskimi tłumaczeniami, które są niezbędne do efektywnej komunikacji telefonicznej, pisemnej i ustnej z klientami. Znajdziemy tu zwroty przydatne podczas negocjacji oraz w różnorodnych sytuacjach biznesowych, takich jak spotkania, konferencje czy wspólne projekty.
Ta książka jest skierowana do osób pragnących wzbogacić swoją znajomość języka niemieckiego o terminologię związaną z biznesem. Jest to użyteczne źródło wiedzy zarówno dla obecnych i przyszłych pracowników sekretariatów oraz działów obsługi klienta, jak i dla właścicieli firm, którzy bezpośrednio współpracują z zagranicznymi kontrahentami. Dodatkowo, publikacja może zainteresować studentów planujących karierę w działach sprzedaży dużych firm lub tych, którzy zamierzają założyć własną działalność gospodarczą, a także uczniów szkół i kursów przygotowujących do pracy w biurach.
"NIEMIECKI W BIZNESIE" to doskonała pomoc w przygotowaniu do rozmów o firmie, działalności gospodarczej oraz w rozwiązywaniu wszelkich problemów wynikających z kooperacji z klientami niemieckojęzycznymi.
