Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauki społeczne wobec kryzysu i nowych wyzwań
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja "Nauki społeczne wobec kryzysu i nowych wyzwań. Teoria i praktyka", redagowana przez Zdzisławę Dacko-Pikiewicz i Ingrid Emmerovą, inauguruje serię książek inspirowanych XVI Międzynarodową Konferencją Naukową "Człowiek w obliczu wielkiej zmiany - wyzwania dla subdyscyplin współczesnej pedagogiki - SOCIALIA 2013". Wydarzenie to po raz pierwszy miało miejsce w Polsce dzięki organizacji Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Jak podkreślają Redaktorki we wprowadzeniu, publikacja ta angażuje się w szeroką analizę problemów z perspektywy teoretycznej, empirycznej i metodologicznej, dotykając zarówno globalnych, jak i lokalnych aspektów współczesnych przemian, skupiając się na roli nauk społecznych. Książka nie tylko zgłębia tematy poprzez analizy, ale również oferuje refleksyjne przeglądy, mające na celu rozwijanie teorii, szczególnie w obrębie pedagogiki społecznej.
Pierwsza część, zatytułowana "Współczesne dylematy edukacyjne w rozważaniach teoretycznych", bada różnorodne aspekty społeczne, psychologiczne i pedagogiczne w kontekście nauk społecznych. Teksty autorstwa cenionych ekspertów, takich jak Andrzej Radziewicz-Winnicki, Jerzy Nikitorowicz, Erich Petlak i Zdzisław Wołk, dostarczają dogłębnych refleksji nad współczesnymi problemami edukacyjno-społecznymi w ujęciu humanistycznym. Druga część, "Diagnoza i praktyka edukacyjna z perspektywy pedagogiki społecznej", koncentruje się na praktycznych aspektach edukacji w kontekście procesu społeczno-kulturowego. Analizy zawarte w tej części zyskują dodatkową wartość dzięki doświadczeniu autorów, którzy łączą teorię z praktyką, co wzbogaca ich podejście naukowe i metodologiczne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja "Nauki społeczne wobec kryzysu i nowych wyzwań. Teoria i praktyka", redagowana przez Zdzisławę Dacko-Pikiewicz i Ingrid Emmerovą, inauguruje serię książek inspirowanych XVI Międzynarodową Konferencją Naukową "Człowiek w obliczu wielkiej zmiany - wyzwania dla subdyscyplin współczesnej pedagogiki - SOCIALIA 2013". Wydarzenie to po raz pierwszy miało miejsce w Polsce dzięki organizacji Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Jak podkreślają Redaktorki we wprowadzeniu, publikacja ta angażuje się w szeroką analizę problemów z perspektywy teoretycznej, empirycznej i metodologicznej, dotykając zarówno globalnych, jak i lokalnych aspektów współczesnych przemian, skupiając się na roli nauk społecznych. Książka nie tylko zgłębia tematy poprzez analizy, ale również oferuje refleksyjne przeglądy, mające na celu rozwijanie teorii, szczególnie w obrębie pedagogiki społecznej.
Pierwsza część, zatytułowana "Współczesne dylematy edukacyjne w rozważaniach teoretycznych", bada różnorodne aspekty społeczne, psychologiczne i pedagogiczne w kontekście nauk społecznych. Teksty autorstwa cenionych ekspertów, takich jak Andrzej Radziewicz-Winnicki, Jerzy Nikitorowicz, Erich Petlak i Zdzisław Wołk, dostarczają dogłębnych refleksji nad współczesnymi problemami edukacyjno-społecznymi w ujęciu humanistycznym. Druga część, "Diagnoza i praktyka edukacyjna z perspektywy pedagogiki społecznej", koncentruje się na praktycznych aspektach edukacji w kontekście procesu społeczno-kulturowego. Analizy zawarte w tej części zyskują dodatkową wartość dzięki doświadczeniu autorów, którzy łączą teorię z praktyką, co wzbogaca ich podejście naukowe i metodologiczne.
