Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauki o Komunikacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bruno Ollivier, ceniony francuski ekspert w dziedzinie komunikacji i analizy tożsamości współczesnego człowieka, pełni role profesora na Uniwersytecie Antyli i Gujany oraz prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Paris-Sorbonne (Paris-IV). Jako członek Francuskiego Centrum Badań Naukowych (CNRS), zajmuje się problematyką komunikacji i polityki. W tej niezwykle nowoczesnej publikacji Ollivier przedstawia szerokie interdyscyplinarne podejście do komunikacji, ukazując ją jako zjawisko głęboko zakorzenione w kulturze i od niej zależne. Książka jest starannie uporządkowanym kompendium, w którym znajdziemy szczegółowy przegląd pojęć, koncepcji i metod związanych z procesami komunikowania.
Ollivier zdecydowanie wykracza poza typowe schematy masowego komunikowania, które kształtowane są przez nowoczesne technologie. Czytelnik znajdzie w niej zarówno antropologiczne, jak i socjologiczne definicje kultury, zestawione z wyzwaniami współczesnej kultury medialnej. Praca wzbogaca naszą wiedzę o złożonych i frapujących zależnościach między językiem, kulturą a komunikacją. Berełkowość tej książki wynika z jej pionierskiego podejścia do badania nauk o komunikacji oraz z innowacyjnego sposobu przedstawiania obszernych treści merytorycznych. Autor kreśli również nowe kierunki poznawcze w tej dziedzinie. Dodatkowo, dzięki przystępnej formie – płynnej, logicznej i jasnej narracji – publikacja z pewnością znajdzie uznanie wśród czytelników oraz stanie się pozycją poszukiwaną na rynku wydawniczym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bruno Ollivier, ceniony francuski ekspert w dziedzinie komunikacji i analizy tożsamości współczesnego człowieka, pełni role profesora na Uniwersytecie Antyli i Gujany oraz prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Paris-Sorbonne (Paris-IV). Jako członek Francuskiego Centrum Badań Naukowych (CNRS), zajmuje się problematyką komunikacji i polityki. W tej niezwykle nowoczesnej publikacji Ollivier przedstawia szerokie interdyscyplinarne podejście do komunikacji, ukazując ją jako zjawisko głęboko zakorzenione w kulturze i od niej zależne. Książka jest starannie uporządkowanym kompendium, w którym znajdziemy szczegółowy przegląd pojęć, koncepcji i metod związanych z procesami komunikowania.
Ollivier zdecydowanie wykracza poza typowe schematy masowego komunikowania, które kształtowane są przez nowoczesne technologie. Czytelnik znajdzie w niej zarówno antropologiczne, jak i socjologiczne definicje kultury, zestawione z wyzwaniami współczesnej kultury medialnej. Praca wzbogaca naszą wiedzę o złożonych i frapujących zależnościach między językiem, kulturą a komunikacją. Berełkowość tej książki wynika z jej pionierskiego podejścia do badania nauk o komunikacji oraz z innowacyjnego sposobu przedstawiania obszernych treści merytorycznych. Autor kreśli również nowe kierunki poznawcze w tej dziedzinie. Dodatkowo, dzięki przystępnej formie – płynnej, logicznej i jasnej narracji – publikacja z pewnością znajdzie uznanie wśród czytelników oraz stanie się pozycją poszukiwaną na rynku wydawniczym.
