Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauczanie podstaw teorii umysłu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Kirstiny Ordetx stanowi wartościowy zasób w zrozumieniu teorii umysłu, szczególnie dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Do tej pory brakowało materiałów łączących naukowe teorie z praktycznymi zastosowaniami, co czyni tę publikację wyjątkową. Autorka oferuje dwunastotygodniowy program, który można wdrożyć zarówno w klasie, jak i w gabinetach terapeutycznych. Przygotowanie do poszczególnych sesji jest szybkie i łatwe, a ich treść ma na celu pobudzenie uczniów do działania i zrozumienia. Ta książka może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki osoby ze spektrum interpretują i reagują na interakcje społeczne, co może pomóc im w nawiązywaniu relacji.
Publikacja szczegółowo opisuje przemyślanie skonstruowany program edukacyjny, który jest prosty w implementacji. Umożliwia on dzieciom z wysoko funkcjonującym autyzmem oraz zespołem Aspergera pogłębienie umiejętności związanych z teorią umysłu. Dzięki temu dzieci mogą lepiej wyciągać wnioski na temat psychiki innych osób i przewidywać ich przyszłe działania. Program opiera się na podejściu multisensorycznym i skierowany jest do dzieci w wieku od 5 do 9 lat. Czytelnicy znajdą w książce szczegółowe instrukcje krok po kroku, barwne materiały pomocnicze oraz szablony listów do rodziców, które zawierają wskazówki do pracy domowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Kirstiny Ordetx stanowi wartościowy zasób w zrozumieniu teorii umysłu, szczególnie dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Do tej pory brakowało materiałów łączących naukowe teorie z praktycznymi zastosowaniami, co czyni tę publikację wyjątkową. Autorka oferuje dwunastotygodniowy program, który można wdrożyć zarówno w klasie, jak i w gabinetach terapeutycznych. Przygotowanie do poszczególnych sesji jest szybkie i łatwe, a ich treść ma na celu pobudzenie uczniów do działania i zrozumienia. Ta książka może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki osoby ze spektrum interpretują i reagują na interakcje społeczne, co może pomóc im w nawiązywaniu relacji.
Publikacja szczegółowo opisuje przemyślanie skonstruowany program edukacyjny, który jest prosty w implementacji. Umożliwia on dzieciom z wysoko funkcjonującym autyzmem oraz zespołem Aspergera pogłębienie umiejętności związanych z teorią umysłu. Dzięki temu dzieci mogą lepiej wyciągać wnioski na temat psychiki innych osób i przewidywać ich przyszłe działania. Program opiera się na podejściu multisensorycznym i skierowany jest do dzieci w wieku od 5 do 9 lat. Czytelnicy znajdą w książce szczegółowe instrukcje krok po kroku, barwne materiały pomocnicze oraz szablony listów do rodziców, które zawierają wskazówki do pracy domowej.
