Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nasze języczki opowiadają dzieciom o dzieciach. Historyjki logopedyczne dla najmłodszych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zawiera dwanaście radosnych opowiadań skierowanych do dzieci, w których występuje sześciu chłopców i sześć dziewczynek, przedstawionych w ich codziennym otoczeniu: w rodzinie, na podwórku oraz w przedszkolu. Te historie są nie tylko przyjemną lekturą dla najmłodszych, ale przede wszystkim pełnią funkcję wsparcia logopedycznego. Ćwiczenia służące poprawie sprawności języka, warg i żuchwy zostały zgrabnie wkomponowane w opowieści, co czyni gimnastykę artykulacyjną interesującą i zachęcającą.
Publikacja adresowana jest do przedszkolaków, dzieci przygotowujących się do pierwszej klasy, a także uczniów klas I-III. Jest to narzędzie, z którego mogą korzystać logopedzi, nauczyciele, a także rodzice i dziadkowie, pragnący pomóc dzieciom w opanowaniu poprawnej wymowy wszystkich dźwięków. Książka doskonale nadaje się zarówno do pracy indywidualnej, jak i zajęć grupowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zawiera dwanaście radosnych opowiadań skierowanych do dzieci, w których występuje sześciu chłopców i sześć dziewczynek, przedstawionych w ich codziennym otoczeniu: w rodzinie, na podwórku oraz w przedszkolu. Te historie są nie tylko przyjemną lekturą dla najmłodszych, ale przede wszystkim pełnią funkcję wsparcia logopedycznego. Ćwiczenia służące poprawie sprawności języka, warg i żuchwy zostały zgrabnie wkomponowane w opowieści, co czyni gimnastykę artykulacyjną interesującą i zachęcającą.
Publikacja adresowana jest do przedszkolaków, dzieci przygotowujących się do pierwszej klasy, a także uczniów klas I-III. Jest to narzędzie, z którego mogą korzystać logopedzi, nauczyciele, a także rodzice i dziadkowie, pragnący pomóc dzieciom w opanowaniu poprawnej wymowy wszystkich dźwięków. Książka doskonale nadaje się zarówno do pracy indywidualnej, jak i zajęć grupowych.
