Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Myślę, więc jestem... Rozsądny. Jak zapanować nad impulsywnością w działaniu + CD
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program profilaktyczno-wychowawczy skierowany do uczniów starszych klas szkoły podstawowej stanowi interesujące rozszerzenie tradycyjnych metod rozumienia i reagowania na trudne zachowania młodzieży. Jest to praktyczne narzędzie, które może pomóc nauczycielom w doskonaleniu ich działań wychowawczych.
Jednym z kluczowych elementów programu jest akcent na świadome działania ucznia zmierzające do kontroli jego własnego zachowania. Takie podejście sprzyja lepszemu zrozumieniu osobistych reakcji przez dzieci oraz naucza je odpowiedzialności za własne działania. Przez systematyczne powtarzanie określonych treści oraz ćwiczenie pożądanych zachowań program ten utrwala propozycję tego specyficznego sposobu pracy. Wyróżnia się jako jeden z nielicznych, który oferuje taką formę edukacyjną. Co ważne, nie wymaga on specjalistycznego przeszkolenia, dzięki czemu każdy zmotywowany nauczyciel może wdrożyć go z powodzeniem i osiągnąć zauważalne rezultaty.
Dodatkowym elementem książki jest załączona płyta CD, na której znajduje się program multimedialny wspierający pracę z uczniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program profilaktyczno-wychowawczy skierowany do uczniów starszych klas szkoły podstawowej stanowi interesujące rozszerzenie tradycyjnych metod rozumienia i reagowania na trudne zachowania młodzieży. Jest to praktyczne narzędzie, które może pomóc nauczycielom w doskonaleniu ich działań wychowawczych.
Jednym z kluczowych elementów programu jest akcent na świadome działania ucznia zmierzające do kontroli jego własnego zachowania. Takie podejście sprzyja lepszemu zrozumieniu osobistych reakcji przez dzieci oraz naucza je odpowiedzialności za własne działania. Przez systematyczne powtarzanie określonych treści oraz ćwiczenie pożądanych zachowań program ten utrwala propozycję tego specyficznego sposobu pracy. Wyróżnia się jako jeden z nielicznych, który oferuje taką formę edukacyjną. Co ważne, nie wymaga on specjalistycznego przeszkolenia, dzięki czemu każdy zmotywowany nauczyciel może wdrożyć go z powodzeniem i osiągnąć zauważalne rezultaty.
Dodatkowym elementem książki jest załączona płyta CD, na której znajduje się program multimedialny wspierający pracę z uczniem.