Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Myślę, czytam, rysuję. Rozwojowy model terapii. Zeszyt 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria "Rozwojowy profil terapii" jest wynikiem wielu lat pracy terapeutów zajmujących się dziećmi o różnorodnych zaburzeniach oraz ich wiedzy na temat normalnego rozwoju dzieci. Książki z serii "Myślę, czytam, rysuję" organizują zadania wokół kluczowych umiejętności pojawiających się w trakcie dziecięcego rozwoju, co czyni je idealnym narzędziem dydaktycznym. Można je wykorzystać zarówno w pracy z grupami przedszkolnymi, jak i indywidualnie z dziećmi.
Zawarte w książkach ćwiczenia umożliwiają dorosłym ocenę umiejętności rozwojowych dziecka, stymulując je w różnych obszarach poznawczych. Mają na celu nie tylko utrwalenie zdobytych już sprawności, ale również wsparcie w osiąganiu kolejnych etapów rozwoju. Książki są przeznaczone zarówno dla dzieci zdrowych, którym dorośli pragną towarzyszyć w rozwoju, jak i dla dzieci z różnymi zaburzeniami, gdzie celem jest niwelowanie skutków opóźnień rozwojowych.
Zadania w książkach zostały opracowane zgodnie z poszczególnymi etapami rozwoju funkcji poznawczych dzieci i składają się z ćwiczeń pozwalających dzieciom na opanowanie niezbędnych umiejętności na różnych poziomach. Dorosły powinien zacząć pracę na odpowiednim poziomie podstawowym, kierując się chronologicznym rozwojem dziecka, aby wspierać jego dalszy rozwój. Podział książek na poziomy wiekowe jest umowny – umożliwia to dostosowanie zadań do indywidualnego tempa rozwoju każdego dziecka, co oznacza, że dziecko mogłoby rozwiązywać zadania z książeczki przypisanej starszemu wiekowi, jeśli jest na to gotowe.
Dorosły, zaznajamiając się z charakterystyką rozwojową dziecka, może lepiej zrozumieć sposób, w jaki dziecko się rozwija i jakie zadania będą dla niego najbardziej adekwatne na danym etapie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria "Rozwojowy profil terapii" jest wynikiem wielu lat pracy terapeutów zajmujących się dziećmi o różnorodnych zaburzeniach oraz ich wiedzy na temat normalnego rozwoju dzieci. Książki z serii "Myślę, czytam, rysuję" organizują zadania wokół kluczowych umiejętności pojawiających się w trakcie dziecięcego rozwoju, co czyni je idealnym narzędziem dydaktycznym. Można je wykorzystać zarówno w pracy z grupami przedszkolnymi, jak i indywidualnie z dziećmi.
Zawarte w książkach ćwiczenia umożliwiają dorosłym ocenę umiejętności rozwojowych dziecka, stymulując je w różnych obszarach poznawczych. Mają na celu nie tylko utrwalenie zdobytych już sprawności, ale również wsparcie w osiąganiu kolejnych etapów rozwoju. Książki są przeznaczone zarówno dla dzieci zdrowych, którym dorośli pragną towarzyszyć w rozwoju, jak i dla dzieci z różnymi zaburzeniami, gdzie celem jest niwelowanie skutków opóźnień rozwojowych.
Zadania w książkach zostały opracowane zgodnie z poszczególnymi etapami rozwoju funkcji poznawczych dzieci i składają się z ćwiczeń pozwalających dzieciom na opanowanie niezbędnych umiejętności na różnych poziomach. Dorosły powinien zacząć pracę na odpowiednim poziomie podstawowym, kierując się chronologicznym rozwojem dziecka, aby wspierać jego dalszy rozwój. Podział książek na poziomy wiekowe jest umowny – umożliwia to dostosowanie zadań do indywidualnego tempa rozwoju każdego dziecka, co oznacza, że dziecko mogłoby rozwiązywać zadania z książeczki przypisanej starszemu wiekowi, jeśli jest na to gotowe.
Dorosły, zaznajamiając się z charakterystyką rozwojową dziecka, może lepiej zrozumieć sposób, w jaki dziecko się rozwija i jakie zadania będą dla niego najbardziej adekwatne na danym etapie.
