Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Muzyka filmowa. Ukulele dla każdego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Mini Szkółka - Jak grać" to fascynujący zestaw utworów, które miały swoje znaczenie w klasyce filmowej. Każda z kompozycji, od "Amazing Grace" z filmu "Głos Wolności" po "Marsz weselny" Richarda Wagnera z "Spider Man 2", przenosi nas w świat kinowych emocji, łącząc niepowtarzalny dźwięk z ikonicznymi obrazami.
Na początek, możemy przeżyć piękno "Leyendy - Asturii" Albéniza z "Szepty aniołów" oraz melancholijne "Adagio" Albinoiego, które jest znane z "The Doors". Beethoven dostarcza nam potężnych uczuć "Egmonta" z "Lincolna", a Borodin wprowadza orientalną nutę w "Tańcach połowieckich" z "Kniaź Igora".
Kolejne utwory, jak "Humoreska" Dworzaka z "Król kobiet" czy eteryczne "Światło księżyca" Debussy'ego z "Ocean`s Eleven" pokazują, jak różnorodna jest ta kolekcja. Liszt i jego "Marzenie miłosne" kojarzone jest z "Gretą", natomiast delikatna "Pavana" Faurégo z "Mr Nobody - Pan Nikt". Nie można zapomnieć o energetycznym "Ragtime" Joplina z "1900: Człowiek Legenda".
Dźwiękowe uniesienia zapewniają także "Intermezzo" Mascagniego z "T2 Trainspotting", mistyczna "Medytacja Thais" Masseneta z "Titanica" czy monumentalna "Wielka Brama Kijowska" Musorgskiego z "Jabberwocky". Również klasyczna "Barkarola" Offenbacha oraz poruszający polonez Ogińskiego nie pozostawiają obojętnym.
Klasyki takie jak "Clbre Canon" Pachelbela z "Sing" i "Jeruzalem" Perry'ego z "Rydwany ognia" to dowód na uniwersalność tych kompozycji. Nawet Puccini ma tu swoje miejsce, jego dzieła można usłyszeć zarówno w "Honorze Prizzi", jak i w "G.I. Jane". Niezwykła "Wokaliza" Rachmaninowa z "Dziewiąte wrota" oraz baśniowa "Szecherezada" Rimski-Korsakowa z "Zaproszenie do tańca" dopełniają tę bogatą kolekcję.
Wyjątkowe melodie kontynuują utwory takie jak "Pieśń indyjska" Rimskiego-Korsakowa z "Brazylia", delikatny "Łabędź" Saint-Saënsa z "Pawłowa, kobieta wszech czasów" i dynamiczna "La Cumparsita" Rodrigueza z "Roztańczony buntownik". Patriotyczny "Marsz wolności" Sousy z "Latający cyrk Monty Pythona", tajemnicze "Gnosienne nr 3" Satiego z "Czekolada" oraz epicka "Wełtawa" Smetany z "Metropolita" pokazują siłę muzyki w kinematografii.
Zamykając tę listę, znajdują się utwory takie jak "Walc cesarski" Straussa z "Księga dżungli", historyczny "Marsz Radetzky’ego" Straussa z "Hugo", dynamiczne "Zaproszenie do tańca" Webera z "Trujący bluszcz 2", monumentalny "Wielki walc" Tárregi z "Henry i czerwiec", jak i potężny "Galop Walkirii" Wagnera z "Czas Apokalipsy".
Opracowanie przez Pawła M. oferuje niezwykłą podróż przez filmowe arcydzieła muzyczne, łącząc słuchaczy z chwilami, które poruszyły miliony widzów na całym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Mini Szkółka - Jak grać" to fascynujący zestaw utworów, które miały swoje znaczenie w klasyce filmowej. Każda z kompozycji, od "Amazing Grace" z filmu "Głos Wolności" po "Marsz weselny" Richarda Wagnera z "Spider Man 2", przenosi nas w świat kinowych emocji, łącząc niepowtarzalny dźwięk z ikonicznymi obrazami.
Na początek, możemy przeżyć piękno "Leyendy - Asturii" Albéniza z "Szepty aniołów" oraz melancholijne "Adagio" Albinoiego, które jest znane z "The Doors". Beethoven dostarcza nam potężnych uczuć "Egmonta" z "Lincolna", a Borodin wprowadza orientalną nutę w "Tańcach połowieckich" z "Kniaź Igora".
Kolejne utwory, jak "Humoreska" Dworzaka z "Król kobiet" czy eteryczne "Światło księżyca" Debussy'ego z "Ocean`s Eleven" pokazują, jak różnorodna jest ta kolekcja. Liszt i jego "Marzenie miłosne" kojarzone jest z "Gretą", natomiast delikatna "Pavana" Faurégo z "Mr Nobody - Pan Nikt". Nie można zapomnieć o energetycznym "Ragtime" Joplina z "1900: Człowiek Legenda".
Dźwiękowe uniesienia zapewniają także "Intermezzo" Mascagniego z "T2 Trainspotting", mistyczna "Medytacja Thais" Masseneta z "Titanica" czy monumentalna "Wielka Brama Kijowska" Musorgskiego z "Jabberwocky". Również klasyczna "Barkarola" Offenbacha oraz poruszający polonez Ogińskiego nie pozostawiają obojętnym.
Klasyki takie jak "Clbre Canon" Pachelbela z "Sing" i "Jeruzalem" Perry'ego z "Rydwany ognia" to dowód na uniwersalność tych kompozycji. Nawet Puccini ma tu swoje miejsce, jego dzieła można usłyszeć zarówno w "Honorze Prizzi", jak i w "G.I. Jane". Niezwykła "Wokaliza" Rachmaninowa z "Dziewiąte wrota" oraz baśniowa "Szecherezada" Rimski-Korsakowa z "Zaproszenie do tańca" dopełniają tę bogatą kolekcję.
Wyjątkowe melodie kontynuują utwory takie jak "Pieśń indyjska" Rimskiego-Korsakowa z "Brazylia", delikatny "Łabędź" Saint-Saënsa z "Pawłowa, kobieta wszech czasów" i dynamiczna "La Cumparsita" Rodrigueza z "Roztańczony buntownik". Patriotyczny "Marsz wolności" Sousy z "Latający cyrk Monty Pythona", tajemnicze "Gnosienne nr 3" Satiego z "Czekolada" oraz epicka "Wełtawa" Smetany z "Metropolita" pokazują siłę muzyki w kinematografii.
Zamykając tę listę, znajdują się utwory takie jak "Walc cesarski" Straussa z "Księga dżungli", historyczny "Marsz Radetzky’ego" Straussa z "Hugo", dynamiczne "Zaproszenie do tańca" Webera z "Trujący bluszcz 2", monumentalny "Wielki walc" Tárregi z "Henry i czerwiec", jak i potężny "Galop Walkirii" Wagnera z "Czas Apokalipsy".
Opracowanie przez Pawła M. oferuje niezwykłą podróż przez filmowe arcydzieła muzyczne, łącząc słuchaczy z chwilami, które poruszyły miliony widzów na całym świecie.
