Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Motywowanie pracowników w organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Motywowanie pracowników w organizacji" autorstwa Waldemara Kozłowskiego kompleksowo porusza temat motywowania w miejscu pracy, skupiając się na tworzeniu efektywnych systemów motywacyjnych oraz technikach wpływających na zaangażowanie pracowników. Autor dokładnie analizuje kluczowe aspekty takie jak komunikacja interpersonalna, praca zespołowa, zarządzanie konfliktami i przywództwo, które mają znaczący wpływ na motywację. W publikacji znajdziemy odpowiedzi na fundamentalne pytania, w tym: co skłania ludzi do działania, jak otoczenie organizacyjne wpływa na poziom motywacji oraz jak skutecznie zarządzać jej podstawowymi elementami. Motywacja pracowników to nieodzowny element sukcesu każdej organizacji. Zadowolony pracownik, który czuje więź z firmą i czerpie satysfakcję z wykonywanej pracy, jest bardziej efektywny, zaangażowany i lojalny. Kluczem do efektywności jest zdobycie wewnętrznej motywacji pracownika, umożliwiając mu samorealizację i satysfakcję zawodową. Życząc przyjemnej lektury, Waldemar Kozłowski.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Motywowanie pracowników w organizacji" autorstwa Waldemara Kozłowskiego kompleksowo porusza temat motywowania w miejscu pracy, skupiając się na tworzeniu efektywnych systemów motywacyjnych oraz technikach wpływających na zaangażowanie pracowników. Autor dokładnie analizuje kluczowe aspekty takie jak komunikacja interpersonalna, praca zespołowa, zarządzanie konfliktami i przywództwo, które mają znaczący wpływ na motywację. W publikacji znajdziemy odpowiedzi na fundamentalne pytania, w tym: co skłania ludzi do działania, jak otoczenie organizacyjne wpływa na poziom motywacji oraz jak skutecznie zarządzać jej podstawowymi elementami. Motywacja pracowników to nieodzowny element sukcesu każdej organizacji. Zadowolony pracownik, który czuje więź z firmą i czerpie satysfakcję z wykonywanej pracy, jest bardziej efektywny, zaangażowany i lojalny. Kluczem do efektywności jest zdobycie wewnętrznej motywacji pracownika, umożliwiając mu samorealizację i satysfakcję zawodową. Życząc przyjemnej lektury, Waldemar Kozłowski.
